Skip to main content
Beantwoord

Weken geleden aankondiging over modem update, maar nog niet gekregen

• March 27, 2025
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Inmiddels al weer weken geleden dat ik de eerste mail en sms ontvangen heb. Nog steeds niets gebeurd. Wel netjes resetten gedaan. 
waarom duurt het nu weer zo lang voor de update echt gaat komen? 
geduld is een schone zaak, ik weet het maar dit duurt allemaal wel erg lang.

Admin: afgsplitst, eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@RedAlfa! Als je in de tussentijd je modem een reset hebt gegeven dan wordt hij hopelijk meegenomen in de volgende update uitrol. 
Die gaat in groepen en die data weten we niet exact, dus hopelijk heb je met nog een beetje geduld snel de update binnen. 

Controleer voor de zekerheid ook of je de reset van de Box 12 op de juiste manier hebt gedaan. Zo ja, dan is het alleen nog afwachten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Hi ​@RedAlfa! Als je in de tussentijd je modem een reset hebt gegeven dan wordt hij hopelijk meegenomen in de volgende update uitrol. 
Die gaat in groepen en die data weten we niet exact, dus hopelijk heb je met nog een beetje geduld snel de update binnen. 

Controleer voor de zekerheid ook of je de reset van de Box 12 op de juiste manier hebt gedaan. Zo ja, dan is het alleen nog afwachten!

• Auteur
  • Helper
  • March 28, 2025

Hoi ​@Sanne van KPN

Bedankt voor je reactie, ik volg dit proces al 1,5 jaar en wacht dus ook al zo lang. Aan geduld zal het dus niet direct liggen. Je antwoord komt me dus ook

al bekend voor omdat jullie dit standaard antwoorden. Ik begrijp echt wel hoe dit proces loopt en dat jullie er niet veel mee kunnen. Alleen begint het geduld een beetje op te raken. Na 1,5 jaar krijg je eindelijk bericht en dan werkt het weer eens niet. Je zou verwachten dat de nieuwe poging snel zou komen maar het lijkt er wel op (en niet alleen bij mij lees ik) dat we weer achteraan in de rij staan. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 29, 2025

Hallo ​@RedAlfa ,

Als jij inderdaad hier regelmatig het nieuws volgt, dan weet je ook dat er veel problemen kunnen ontstaan na zo’n update. 

Ik heb die update ook nog niet gehad, maar ik ben daar juist blij om. Laat eerst alle mogelijke problemen maar opgelost zijn, daarna mag de update komen, En dan wordt die update inderdaad in groepen uitgerold. 

• Auteur
  • Helper
  • March 29, 2025

@Noordzee Ook dank voor jou reactie. Ik snap je en jou mening en keuze hierin is helder. Ikzelf sta er alleen anders in, ik zou de update wel graag willen en zo een hoop met mij en dat is ook goed.
Het gaat nu even niet meer om die 1,5 jaar maar vooral mijn idee dat na de eerste poging de verwachting was dat de tweede poging wat sneller zou komen 😇