Skip to main content

Ik wil graag weten welke modem je krijgt bij je bestelling want online stond de V12 maar bij mij bestel status krijg ik de V10 waardoor komt dat?

En bij mij komt binnenkort ook nog glasvezel vandaar dat ik alvast een bestelling heb gedaan

 

 

Normaal krijg je de Box12, de V10 krijg je normaal alleen als je bonded koper afneemt, dus dat zal bij jou het geval zijn.


Want de KPN Box 12 ondersteunt geen pairbonding.


En weten jullie ook als er glasvezel gelegd word (dat is binnenkort als ik het goed heb) of je een ander krijgt of dezelfde houd?


Beide modems zijn prima voor glasvezel.  Mijn voorkeur gaat uit naar de v10.


En weten jullie ook als er glasvezel gelegd word (dat is binnenkort als ik het goed heb) of je een ander krijgt of dezelfde houd?

Het modem dat je krijgt bij de koperverbinding, behoud je gewoon bij de glasvezelaansluiting.


Beide modems zijn prima voor glasvezel.  Mijn voorkeur gaat uit naar de v10.

Dat is geen antwoord op de vraag van @Maikel85 


@JanD misschien niet direct antwoord maar TS weet nu wel dat het geen zak uitmaakt welk modem je voor glasvezel gebruikt.


Mijn voorkeur zou Fritzbox zijn, maar alle door KPN in gebruik zijnde modem/routers voldoen voor de glasvezel aansluiting, ga je van koper over op glas hou je de bestaande spullen tot het moment komt dat KPN ze uitfaseerd en je een nieuwer model krijgt.

Mijn voorkeur voor een KPN model, de V10, nog de beste waar KPN op staat, maar die zou hier ook in de doos blijven liggen.🙀🙀