Skip to main content
Beantwoord

Werkt mijn Orbi router ook bij KPN ?

• February 4, 2026
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Bij ODIDO was de Zyxel T-56 zo slecht dat ik deze heb vervangen voor een Orbi850. Deze heb ik direct aan de NT dieĀ eerder al door KPN geleverd was (ik had KPN en ging over naar Odido ivm meerdere abonnementen daar).

Binnenkort kom ik weer terug bij KPN (incl. alle mobiele abo's) en wil eigenlijk mijn Orbi behouden.

De instelling van de Orbi is nu zoals in deze afbeelding.

Kan ik met deze instellingen blijven of moet het anders?

De TV kijk ik via een chrome-cast met de TV+ app.

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@EANSYSĀ welkom op de KPN Community :-) . Ik zie dat je bnh je op het goede spoor heeft gezet en ik verwacht als ik zo kijk ook geen problemen. Mocht je meer informatie willen bekijken over dit onderwerp dan kan je ook altijd even op deze pagina kijken.

Daar kan je dan ook de technische vereisten bekijken die je naast de specificaties van jouw modem kan leggen.

Ik hoor graag of het gelukt is en mocht je verder nog vragen hebben dan helpen we graag!

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • February 4, 2026

Welkom ​@EANSYS!

Ā 

Dit werk ook bij KPN via het KPN ONTĀ met de volgende instellingen:

PPPoE:

VLAN 6

Gebruikersnaam en wachtwoord: internet

• February 4, 2026

Alleen tv van kpn werkt zo niet op multicast. Wel op unicast.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2026

Hoi ​@EANSYSĀ welkom op de KPN Community :-) . Ik zie dat je bnh je op het goede spoor heeft gezet en ik verwacht als ik zo kijk ook geen problemen. Mocht je meer informatie willen bekijken over dit onderwerp dan kan je ook altijd even op deze pagina kijken.

Daar kan je dan ook de technische vereisten bekijken die je naast de specificaties van jouw modem kan leggen.

Ik hoor graag of het gelukt is en mocht je verder nog vragen hebben dan helpen we graag!