Skip to main content
Vraag

Wifi doet het niet na V10 modem update

• October 28, 2025
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik gebruik de Experia Box V10 en laatst is hier een update voor geweest. Na deze update doet mijn wifi het niet meer, ethernet doet het nog wel gewoon. Zelf heb ik al de modem gereset, maar dit heeft niet geholpen. De lichten die branden bij de modem zijn: een groen licht bij Power, Internet en Services. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2025

Hier hetzelfde wifi valt spontaan weg, moet dan alles weer resetten en dan doet hij het weer even

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 30, 2025

Goedemiddag ​@Tygo Jansen en ​@Cossie , dank voor jullie bericht en welkom hier op onze Community :)

Enorm balen dat jullie beide problemen met de wifi ervaren sinds er een update heeft plaatsgevonden maar ook goed dat jullie daar via deze weg melding van maken. Het kan zijn dat de wifi op de Experia Box v10 na de update is uitgeschakeld. Brandt het lampje 'wireless' op de Experia Box v10? Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de wifi weer inschakelen door het knopje op de zijkant circa 10 seconden in te drukken (het middelste knopje aan de zijkant). Mochten jullie hier directe ondersteuning bij wensen, dan kan dat ook door hier een terugbelafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk. In ieder geval zie ik de bevindingen van jullie beide graag tegemoet!