Goedendag,
Hoe kan ik de WIFI kanalen van al mijn Superwifi punten aanpassen, als de wifi van de Box 12 uitstaat?
Dit ivm interferentie met het Zigbee kanaal, door het automatisch gekozen kanaal van de SuperWIFI punten…...
Goedendag,
Hoe kan ik de WIFI kanalen van al mijn Superwifi punten aanpassen, als de wifi van de Box 12 uitstaat?
Dit ivm interferentie met het Zigbee kanaal, door het automatisch gekozen kanaal van de SuperWIFI punten…...
Beste
Als het zo eenvoudig was, dan had ik dat uiteraard gewoon gedaan……. Maar een volledig uitgegrijsd systeem, daar is niets aan in te stellen, dus vandaar mijn vraag…..
en in de Box12 is het ook uitgegrijsd
Beste
Als je die aan zet kun je daar de aanpassingen doen en gelden dan ook voor de wifi punten.
Welk apparaat is nu de master dan?
Zijn daar geen aanpassingen op mogelijk?
De modem hangt op een plek waar het wifi signaal niets toevoegt en eerder voor problemen zorgt. Dus daarom staat deze lekker uit, is het geheel veel stabieler.
Als ik hem op de box 12 aanzet, dan het thuis netwerk herstart, dan staat de Box 12 netjes op ingestelde kanaal. De superwifi punten blijven keurig op kanaal 1 staan. En uiteraard uitgegrijsd.
Denk dat ik eruit ben.
Box 12
Thuisnerwerk
Topologie
Op het SW punt klikken en instellen en bevestigen.
Maar 9 van de 10 x doet topologie het niet, dus ja dan vind je deze optie dus ook nooit……..
TT van KPN…….
Hoi
Na vele herstarts is het eindelijk gelukt, toen deed de topologie het eventjes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.