Skip to main content
Antwoord

Wifi lampje Box 12 uit

• May 23, 2024
  • 6 reacties
  • 2091 keer bekeken

E.A. Candia
Topper

Na een stroomstoring wegens werkzaamheden op straat is de modem niet helemaal teruggekomen. Alles doet het, behalve het wifi lampje. Er is dus ook geen wifi. Het is de KPN box 12. Ik heb het opnieuw opgestart en later ook een harde reset gedaan met een paperclip. Het lampje is nog steeds uit helaas. 

Kan de modem beschadigd zijn?

E. Candia.

Beste antwoord door DaveA

Hi @E.A. Candia, je zou hem nog eens kunnen resetten, vaak verhelpt dat de meeste problemen. Anders zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice op 0800 0402. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • May 23, 2024

Hi @E.A. Candia, aan de zijkant van de V12 zit een knopje die je even ingedrukt moet houden om de WiFi aan/uit te zetten. Je zou eens kunnen kijken of dit helpt. 

E.A. Candia
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • May 23, 2024

Dankjewel, ik ga even kijken…

E.A. Candia
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • May 23, 2024

Helaas.... niet langer dan twee seconden toch? Het lampje blijft uit.

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 26, 2024

Hi @E.A. Candia, je zou hem nog eens kunnen resetten, vaak verhelpt dat de meeste problemen. Anders zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice op 0800 0402. 

E.A. Candia
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • May 26, 2024

Het is inmiddels verholpen via de klantenservice inderdaad! (alle kabels uit de achterkant verwijderen, opnieuw aansluiten en opstarten)

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • May 26, 2024

Kijk eens aan, fijn om te horen dat het is opgelost. Fijn weekend nog! 😉