Skip to main content
Vraag

Wifi schema instellen werkt niet goed via de app en het modem zelf

• March 1, 2026
  • 4 reacties
  • 8 keer bekeken

Sinds de update werkt het instellen van wifi schema niet meer optimaal. Het weekoverzicht kan ik instellen, maar daarna zie je hem niet meer in de app staan. Ook mega traag bij instellen. Ook na paar keer telefoon opnieuw te hebben opgestart en app. Voor de update deed ie het wel goed. Kan hier naar gekeken worden?

Dit werkt nog steeds niet... ook via de modem instellingen werkt het niet optimaal. Wanneer kan ik hier verbetering in verwachten? 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Wat werkt er precies niet optimaal ​@NicoleP? Zijn dat de snelheid en dat het niet zichtbaar is in de app wat je noemt, of is dat in het modem zelf iets anders? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken of het door te kunnen geven aan ontwikkelaars hebben we meer details nodig.

Jasper van KPN
Moderator

Wat werkt er precies niet optimaal ​@NicoleP? Zijn dat de snelheid en dat het niet zichtbaar is in de app wat je noemt, of is dat in het modem zelf iets anders? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken of het door te kunnen geven aan ontwikkelaars hebben we meer details nodig.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2026

Instellen van wifi schema werkt gewoon niet. Als ik het in de app instel dan verdwijnt gewoon het hele schema ineens. Als ik het via de modem instel dan blijft de wifi gewoon bereikbaar op de tijden dat ik geen wifi heb ingesteld. 

Jasper van KPN
Moderator

Dank voor de toelichting ​@NicoleP, dan lijkt het niet specifiek aan de app te liggen. Daarom heb ik je berichten afgesplitst en een eigen topic voor je gemaakt. Dan kunnen we hier verder met je meedenken.

De app en het modem werken samen met het instellen van dat soort gegevens, dus als het via beide wegen niet soepel gaat kan het ook bij het modem zitten. Welk type modem heb je precies? Heb je deze al eens een reset gegeven om te kijken of het daarna wel lukt? 

Â