Skip to main content
Antwoord

Wifi standaard aan bij inschakelen modem, na uitzetten wifi gaat het niet meer aan

• November 23, 2023
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Sinds update, na uitschakelen router en het weer inschakelen, staat wifi standaard aan. Ik wil graag dat wifi uit (blijft). Gebeurde voor de update wel. Ik zet alleen wifi aan als ik het nodig heb. Kan ik een bepaalde instelling veranderen? Tussendoor zette ik voorheen wifi aan als ik het nodig had en daarna weer uit. Dit gaat sinds de update ook niet meer. Kan iemand helpen? Ik moet de router uit en weer aanzetten, is nogal omslachtig. 

Ik heb al teruggezet naar fabrieksinstellingen maar dat helpt niet. Via router instellingen wifi uitzetten ook niet, want af en toe heb ik wifi nodig.

Beste antwoord door BruisTablet

Dit is een software fout . Is eerder in het forum voorbijgekomen. Zou met een komende update verholpen moeten zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • November 24, 2023

Dit is een software fout . Is eerder in het forum voorbijgekomen. Zou met een komende update verholpen moeten zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2023

Dank je wel voor je reactie. Ik was al aan het zoeken binnen het forum, maar kon het niet vinden.