Skip to main content
Beantwoord

Wifi tools via website en app werken niet meer

• March 28, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Sinds 14 maart ben ik weer klant bij KPN. Als ik klantenservice bel alle medewerkers zijn behulpzaam. daar totaal geen opmerkingen over!!!

Bv. wifi beheren via de app, sinds 14 maart, oeps, er gaat wat fout, de wifisignaal controleren. de tool werkt even niet. Even. sinds 14 maart is niet even.. dus ik probeer het via de website… daar zijn onderdelen “in onderhoud” klik je erop krijg je een QR om de app te gebruiken

Wifi wachtwoord veranderen.. de beschrijving scan de qr en tik op netwerkdetails..nu 3 keer geprobeerd.. klik op netwerkdetails...die optie moet je m wel krijgen

Ik snap dat een overstap naar een andere provider “wat werk” geeft.. maar ben hier nu wel klaar mee

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@mrclrf1975, als je inlogt op je MijnKPN, zie je daar misschien meerdere thuis abonnementen staan? Bijvoorbeeld een oud abonnement van eerder? Dit wil namelijk specifiek dit issue geven. Via de app kun je die verwijderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2025

Hoi ​@mrclrf1975, als je inlogt op je MijnKPN, zie je daar misschien meerdere thuis abonnementen staan? Bijvoorbeeld een oud abonnement van eerder? Dit wil namelijk specifiek dit issue geven. Via de app kun je die verwijderen.