Skip to main content

Vandaag is mijn Experia voorzien van de laatste update; afgezien dat geen enkele instelling is bewaard en meegenomen na de update; ik heb het huis voorzien van niet-KPN wfi APs - dus hoe kan ik de wifi van de Experia uitzetten ? 

Gewoon met de schuifknop toch?

Het enige wat ik heb kunnen ontdekken is dit tijdgestuurde wifi schema in het menu. Dit betekent dat 2000 keer moet grijsmaken om de boel uit te zetten. Degene die het menu heeft ontworpen is lekker bezig.

Mijn schermafdruk is het eerste scherm wat je direct na inloggen krijgt.

In jouw schermafdruk: Wifisignaal. 

Ook met de nieuwe software kan je het wifisignaal uitzetten, ​@Kaching. Hier lees je hier je dat doet: Modems met KPN Software: Wifi instellingen wijzigen.

Jullie hebben blijkbaar andere keuze menu's. In het overzicht via het IP adres staat geen optie of schuif.

Mijn KPN app is al helemaal treurig met een neuzelende chatbot.

Volgens mij gebruik je dan het verkeerde IP-adres. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn.

Jullie hebben blijkbaar andere keuze menu's. In het overzicht via het IP adres staat geen optie of schuif.

Mijn KPN app is al helemaal treurig met een neuzelende chatbot.

Jouw schermafdruk:

Daar zie ik toch een tabblad "Wifisignaal"? Of ben ik nou kippig? Dat ziet er bij mij zo uit:

Is dat bij jou anders dan?

is opgelost, keek scheel.

Reageer