Skip to main content

Mijn v10 is vervangen door v10a. 
Nu had ik op de v10 wifi uitstaan en ooit ook een internet of things netwerk gemaakt (gasten netwerk). 
Ik wil de wifi op de box uit hebben omdat ik mijn eigen wifi systeem heb.

Als ik nu inlog op de router kan ik nergens de Wifi instellingen vinden.
 

 

Waar kan ik deze vinden. Ik zie bij de status wel dat het standaard wifi netwerk uitstaat, maar het IOT_KPN_Opout wat ik ooit op de andere router had aangemaakt staat wel aan.
Hoe zet ik dit uit?
 

...maar het IOT_KPN_Opout wat ik ooit op de andere router had aangemaakt staat wel aan.
Hoe zet ik dit uit?

Dat zal niet uitgezonden worden door de Experiabox. Zet de Experiabox maar eens uit. Stekker uit het stopcontact. Is dan het netwerk ook weg?

Het is voor zover ik weet onmogelijk op de apparatuur van KPN om het WiFi netwerk uit te schakelen waarbij dan het gastennetwerk nog aan blijft. Dat kan niet bij KPN. Als het uit is, dan is alles uit. Ook het gastennetwerk.


Dat wordt zeker wel uitgezonden door de experabox. Waarom denk je dat ik ht ..KPN… heb genoemd.
Het gastenwerk moet ook niet uitblijven. Ik wil alle wifi uit op experiabox.
Dus graag antwoord op mijn vraag hoe ik alles uitzet.

Hier zie je ook het netwerk er tussen staan:
 

 


Ik heb het zelf gevonden. KPN onthoudt blijkbaar de instellingen van de v10 en heef dit toegepast op de v10a. Mijn gastennetwerk uit de v10 is overgenomen in de v10a.

Ik heb gevonden waar ik het gastennetwerk aan en uit kan zetten. 
En alles uitgezet en nu is de naam verdwenen.

 


@Nick83 Het blijkt ook wel gewoon mogelijk te zijn om alleen het gasten netwerk aan te zetten, vandaar dat de IOT_KPN_Optout in de lucht kwam en werd weer gegeven.

Ik heb het even de naam mijn gastennetwerk genoemd en alleen deze aangezet.
 

 


Hoe zet ik de wifi uit? Er staat ik heb de wifi uitgezet, maar hoe en waar dan?

 

Belcantoman


Hoe zet ik de wifi uit? Er staat ik heb de wifi uitgezet, maar hoe en waar dan?

 

Belcantoman

Hoi @Belcantoman en welkom hier!

Op de zijkant van de Experia Box zit een knopje waarmee je de wifi uit - en aan kunt zetten (met daarbij het wifi teken). Laat je me weten of het hiermee is gelukt om de wifi van de Experia Box uit te schakelen?


Ja, gevonden, merci


Ja, gevonden, merci

Fijn om te lezen en ook bedankt voor het laten weten @Belcantoman :)

Mocht je ons nog (of weer) nodig hebben, laat het dan vooral weten zodat we met je mee kunnen denken!