Skip to main content

Beste KPN leden,

Ik heb sinds kort een Fritzbox modem ivm experiav10.

Echter ben ik steeds niet blij met de verbinding, tijdens download van een bestand valt wifi uit en heb nergens meer wifi, na dat de download compleet is komt de verbinding weer terug.

Reden dat ik de Fritzbox gekocht heb is dat mijn upload erg bagger was, maar met Fritzbox werkt mij upload ook niet beter. Dus hoop in geïnvesteerd met geen resultaat.

is ergens een tutorial om alles netjes in te stellen zodra download en Upload fatsoenlijk werkt?

Alvast bedankt voor alle reacties!!

Mvg,

Richard.

Hallo @RiCO_84 heb je dat probleem niet met de V10 modem van KPN?

 


Hallo JanD,

Nee met V10 geen last van, download speed is super maar upload is een drama, vandaar ben ik aan het proberen met een Fritzbox, misschien wordt mijn upload stuk beter met een firtzbox dan eigen modem van KPN


Hi @RiCO_84! Niet handig dat de wifi wegvalt. 😕 Heb je de FRITZ!Box via ons afgenomen? Dan kun je namelijk ook bellen met ons via 0800-0402. Je krijgt er dan namelijk ook ondersteuning van de Serviceplus desk bij en die kunnen je hier dan verder mee helpen.

Mocht je de FRITZ!Box zelf los gekocht hebben, dan is de ServicePlus desk geen optie. In dat geval raad ik je aan het eigen modem topic van één van onze community leden door te nemen: 

Daar staan een hoop tips in, en daar kun je eventueel ook een reactie achterlaten mocht het met de upload niet lukken. 

Houd er overigens wel rekening mee dat, mocht je nog op een koperaansluiting zitten, de upload altijd lager is dan de download. Als je van glasvezel gebruikmaakt is dit niet het geval. 


Hi @RiCO_84! Niet handig dat de wifi wegvalt. 😕 Heb je de FRITZ!Box via ons afgenomen? Dan kun je namelijk ook bellen met ons via 0800-0402. Je krijgt er dan namelijk ook ondersteuning van de Serviceplus desk bij en die kunnen je hier dan verder mee helpen.

Mocht je de FRITZ!Box zelf los gekocht hebben, dan is de ServicePlus desk geen optie. In dat geval raad ik je aan het eigen modem topic van één van onze community leden door te nemen: 

Daar staan een hoop tips in, en daar kun je eventueel ook een reactie achterlaten mocht het met de upload niet lukken. 

Houd er overigens wel rekening mee dat, mocht je nog op een koperaansluiting zitten, de upload altijd lager is dan de download. Als je van glasvezel gebruikmaakt is dit niet het geval. 

 

Nee, ik heb niet via jullie. Ik heb zelf gekocht want ik vind dat ik genoeg betaal aan KPN. Ik ga eens op die topic verder!!

 

Dankjewel

MVG,

Richard.

Â