Skip to main content

Op onze V12 verdwijnt de wifi regelmatig. Spectrum gechecked. Modem.gereset en gereboot. Tools doorlopen. Ik kan via de KPN webpagina niet vinden hoe ik dit "prul" kan laten vervangen voor iets anders. 

Een eigen router en wifi is in de planning maar dan het liefst achter een fatsoenlijke bridge....

Hoi @Benthuis, welkom op ons forum!
Heeft het wel goed gewerkt met je wifi? Hoe heb je alles aangesloten zitten? Wat voor apparatuur gebruik je? We denken graag even mee!
We hebben hier een handig topic over.

 

Ook voor het gebruik van een eigen router hebben we een paar handige topics! Dit alles kun je hieronder vinden:

 


Met de V10 nooit problemen... Verder schreef ik al: 

Op onze V12 verdwijnt de wifi regelmatig. Spectrum gechecked. Modem.gereset en gereboot. Tools doorlopen.

Alles standaard aangesloten....

 


Met de V10 nooit problemen... Verder schreef ik al: 

Op onze V12 verdwijnt de wifi regelmatig. Spectrum gechecked. Modem.gereset en gereboot. Tools doorlopen.

Alles standaard aangesloten....

 

Er zijn diverse mogelijkheden voor een eigen router. Zie de diverse topics hierover. Zelf gebruik ik een Fritzbox (die KPN ook kan leveren). 100% stabiel, zeker in combinatie met een opstellen met FritzRepeaters. 


Ik kan je Box12 helaas niet om laten ruilen voor een V10 maar ik lees in ons update topic dat het ook wel wil helpen de frequenties van je 5Ghz handmatig aan te passen:

  

Hallo , zeer waarschijnlijk is het volgende de oplossing:

Zorg dat de 5 Ghz band in het modem op 80 mhz staat en niet op 40 mhz waar hij standaard op staat.