Skip to main content

De WiFi van mijn Experience v8 is kapot! Als ik mijn computer op een kabel aansluit heb ik wel internet. Ik heb de modem al gereset ed. Wat nu te doen?

Hoi @LexGijs ,

Misschien werkt de wifimanager  ook bekabeld,Dan kan je daarmee binnen een paar minuten het modem omruilen.Als dat niet lukt kan je 0800-0402 bellen en daar een nieuwe vragen,Of als je geen haast hebt je profiel invullen en het door een moderator op het forum laten doen(duurt ong. 2 dagen).


Dank voor je antwoord! Dat werkt niet bekabeld, dan zegt die steeds dat ik een megasnelle wifi-verbinding heb… Ik maak wel even een profiel.


Dank voor je antwoord! Dat werkt niet bekabeld, dan zegt die steeds dat ik een megasnelle wifi-verbinding heb… Ik maak wel even een profiel.

De wifimanager kun je met een tablet of mobiele telefoon gebruiken, uiteraard niet met een bekabelde pc, maar weer wel met een draadloze pc, maar ja, als de wifi het überhaupt niet doet, wordt het lastig.

Heb je een glas- of een koper-verbinding?

Indien glas, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem een fabrieks-reset. Gaat het nu goed, zo ja, opgelost, zo nee, even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @LexGijs. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van een wifi verbinding. Normaal gesproken behandelen deze vragen op volgorde van binnenkomst, maar ik kwam dit topic toevallig tegen en heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Maandag 7 maart 2022 kan je de huidige ExperiaBox omruilen voor een nieuwe bij het dichtstbijzijnde Servicepunt (Bruna, De Wiekslag 5, 3871AR in Hoevelaken). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. :blush:


Werkt het met je mobiele telefoon wel via de wifi?

Misschien is nml de wifi-kaart van je laptop stuk en dan heeft modem omruilen geen zin/effect natuurlijk.


Hoi @LexGijs. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van een wifi verbinding. Normaal gesproken behandelen deze vragen op volgorde van binnenkomst, maar ik kwam dit topic toevallig tegen en heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Maandag 7 maart 2022 kan je de huidige ExperiaBox omruilen voor een nieuwe bij het dichtstbijzijnde Servicepunt (Bruna, De Wiekslag 5, 3871AR in Hoevelaken). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. :blush:

O, nou, dat is mooi! Dank!


Werkt het met je mobiele telefoon wel via de wifi?

Misschien is nml de wifi-kaart van je laptop stuk en dan heeft modem omruilen geen zin/effect natuurlijk.

Nee, dan werkt het allemaal ook niet helaas.


@LexGijs Is het probleem inmiddels verholpen met het aansluiten van de nieuwe ExperiaBox? 


@LexGijs Is het probleem inmiddels verholpen met het aansluiten van de nieuwe ExperiaBox? 

Net aangesloten, het is megasnel! En wat super dat ook alle instellingen zijn overgenomen, ik snap echt niet hoe dat kan, ik had me alweer voorbereid op een dagje WIFI-wachtwoorden veranderen.

Maar ja, het werkt!

 

 


En wat super dat ook alle instellingen zijn overgenomen, ik snap echt niet hoe dat kan

Ooit de online tool voor wifi instellen gebruikt, lijkt me. Dan wordt dat in het netwerk opgeslagen.