Skip to main content
Vraag

Wifi van V10 wordt met de jaren steeds slechter

• September 17, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Wij hebben nu 15 jaren glasvezel Experia Box V10. De laatste jaren is de wifi steeds slechter geworden. De wifi Manager regelmatig geprobeerd de wifi te verbeteren. De kwaliteit wordt echter niet beter op. De video deurbel is regelmatig offline, ipad nieuw en oud hebben slechte ontvangst. Zelfs als vlak bij het modem staat. Het meest irritante is bij telebankieren als de wifi verbinding weg valt. Omdat de wifi vaak laat afweten hebben maar geen wifi versterker genomen.

Wat is in deze de oplossing?

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 17, 2025

Hallo ​@Schoonmoeder ,

Ik zou dan toch maar eens een WiFi-versterker aanschaffen. KPN werkt met SuperWiFi. 

Via de WiFi-manager kun je die met korting aanschaffen:

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 19, 2025

Wij hebben nu 15 jaren glasvezel Experia Box V10. De laatste jaren is de wifi steeds slechter geworden. De wifi Manager regelmatig geprobeerd de wifi te verbeteren. De kwaliteit wordt echter niet beter op. De video deurbel is regelmatig offline, ipad nieuw en oud hebben slechte ontvangst. Zelfs als vlak bij het modem staat. Het meest irritante is bij telebankieren als de wifi verbinding weg valt. Omdat de wifi vaak laat afweten hebben maar geen wifi versterker genomen.

Wat is in deze de oplossing?

Hoi ​@Schoonmoeder . Welkom hier.

Wat hinderlijk dat dit gebeurt.  Je beschrijft dat het ook mis gaat als een apparaat vlakbij de v10 staat en dat maakt dat ik niet direct denk dat het een bereik issue is.  Wat er wel aan de hand is kan ik heel lastig inschatten omdat er veel variabelen meespelen.  Mijn advies is om een terugbelafspraak in te plannen en samen met een collega je lijn door te meten en alles eens goed na te lopen.  

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 26, 2025

Hallo ​@Schoonmoeder ,

Ik zou dan toch maar eens een WiFi-versterker aanschaffen. KPN werkt met SuperWiFi. 

Via de WiFi-manager kun je die met korting aanschaffen:

@Schoonmoeder 

Ben je al wat verder? Heb je alsnog SuperWiFi aangeschaft?