Skip to main content

WiFi werkt niet (Wireless lampje is uit op Experia Box v10)

Maar ook het lampje van ECO is uit!

Met mijn kpn app via wifi manager  heeft mijn modem uitgezet en daarna geen WiFi meer 😔

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

* Heb je al eens geprobeerd om het knopje 2 seconden ingedrukt te houden en dan loslaten. Op deze manier schakel je de WPS functie in. Ik ben erg benieuwd of het lampje dan wel gaat knipperen.

 

 

WELKE KNOOPJE?

 

 


@Trycia Ik heb een nieuw topic voor jou vraag aangemaakt. Het knopje op een ExperiaBox v10 zit op een andere plek. Als het indrukken van dit knopje het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om te reageren in dit topic

WPS functie
De ExperiaBox v10 ondersteunt het gebruik van WPS. WPS staat voor Wireless Protect Setup.
Hiermee kun je elk apparaat afzonderlijk draadloos verbinden met de Experia Box. KPN adviseert
vooralsnog jouw apparaten aan te sluiten zoals beschreven in de handleiding Internet.

WiFi functie
Met deze knop kun je het draadloos netwerk aan- en uitzetten. Staat de ‘WiFi’ aan dan zal
het lampje ‘Wireless’ aan de voorkant van de Experia Box continu groen branden. 

De ECO-functie
Met deze Experia Box kun je ervoor kiezen om voor kortere of langere perioden de ECO-functie
in te schakelen zodat deze minder energie verbruikt. Door het inschakelen van de ECO-functie
schakel je de werking van de USB poort uit en wordt het draadloze internet signaal uitgeschakeld
om energie te besparen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om de Experia Box ’s nachts
minder stroom te laten verbruiken.


Dankjewel!  Nu aĺle lampjes doe het..nu weer een manager test via mijn kpn. Wish me look!