Skip to main content
Antwoord

WPS werkt niet op Box 12

• September 20, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb deze modem nou ik denk 3 maanden en ik heb deze gekregen omdat mijn vorige modem stuk was. Ik ben net klaar met een uur wi-fi management door te kijken of ik er nog wat mee kon doen zodat ik het nog kan gebruiken. Wist je dat mijn buurman precies dezelfde heeft en die heeft een button aan de zijkant voor WPS en deze button bij mij aan de zijkant die doet helemaal niks dus buiten dat de modem half gaar is en eigenlijk niet meer te repareren is want ik was er erg blij mee werkt nu ook WPS niet meer en ook nooit gewerkt. Je vraagt je af waarom heb je WPS nodig ik heb hier een hele mooie Mitsubishi airco op laten hangen in mijn huis en die kan je op WPS net zoals een printer automatisch synchroniseren zonder dat je een hele reutumete door moet dus dan toch is de mannen stuk en vandaag en gisteren heb ik de hele dag de computer uit mekaar gaat ik heb van alles uitgezocht en het kwam niet eens bij me op dat het aan de modenm zou liggen maar het wordt hoog tijd KPN met jullie praktijken van een gigabyte abonnementen die je dan wel kan verlagen maar dan kom je er zo slecht mee naar voren ik word daar eens zo benadeeld ik voel me gewoon een beetje in mijn kont gekeken. Ik zit op zoveel jaren bij KPN. maar ik moet een nieuwe. anders heb ik geen internet en als ik geen internet heb dan ga ik ook niet betalen

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Peter Bremer even inloggen in de modem en een vinkje zetten bij WPS en opslaan, dan werkt WPS

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 20, 2025

Beste ​@Peter Bremer even inloggen in de modem en een vinkje zetten bij WPS en opslaan, dan werkt WPS

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Peter Bremer, welkom op onze community! JanD noemt het al, je kunt dit via de webinterface aanzetten. Kom je er n beetje uit?