Skip to main content

Wanneer ik ExtraWifi instel, lukt het niet om WPS beveiliging in te stellen.

Ik heb de WPS knop op het modem ingedrukt maar zonder succes. Modem wordt blijkbaar niet herkend of zo.

WPS werkt alleen op het hoofdnetwerk. Niet op het Extra WiFi netwerk volgens mij.


Welk modem heb je van KPN in bruikleen @Cozakker ???

 


Ik Heb de KPNBox 12.

 


Ik Heb de KPNBox 12.

 

Hallo @Cozakker , dan dien je WPS binnen je modem eerst aan te zetten 

Staat standaard uit i.v.m. de veiligheid.

 


Ik probeerde ExtraWIFI in te stellen. extraWifi2G staat aan en WPS ook. Bij ExtraWIFI5G blijft hij vragen om de WPSknop op de router in te drukken, maar hij maakt geen verbinding. 
inmiddels heb ik de router gereset en maakt hij helemaal geen verbinding met wifi. Groene wifi lampje gaat niet aan. 


Ik kan je helaas niet verder helpen @Cozakker , misschien andere forumleden.

Succes 

 


Bedankt voor jouw poging Jan 


Volgens mij werkt WPS echt alleen op het hoofdnetwerk. Je zal gewoon het wachtwoord in moeten voeren.


Hoi @Cozakker, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, heb je t in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen?
Anders ben ik wel benieuwd welke softwareversie je op je box12 hebt. Heeft het apparaat dat je probeert te verbinden geen optie om het wachtwoord zelf in te vullen?

Ik moet even zoeken of WPS uberhaupt werkt met het gastnetwerk


Ik heb reactie van mijn collega's, de WPS knop werkt alleen voor het hoofdnetwerk. Dus niet voor het gastnetwerk of tweede netwerk


Reageer