Skip to main content

kan ik bij het omruilen de oude stroomadapter blijven gebruiken? Deze zit nl. nu mooi weggewerkt.

Hoi @buss ,

Nee, dat is niet mogelijk.De maat van de stekker is anders en het amperage ook.

De adapter van de V9 is 12V 2A en de adapter van de Box 12 is 12V 2.5A.

Ervaar je problemen met je V9?


Dank voor de snelle reactie. Jammer, maar helaas. 

Geen problemen, was op zoek naar duidelijkheid alvorens ik nieuwe modem ophaal.


Als je geen problemen ervaart, kan je voorlopig de V9 gewoon nog houden hoor🙂

 


Waar blijft nieuwe modem  van kpn zwart nu nog WIFI


Als je geen problemen ervaart, kan je voorlopig de V9 gewoon nog houden hoor🙂

Let wel dat op een gegeven moment iedere wijziging in het abonnement een modemwissel zal triggeren omdat de V9 geen updates meer krijgt.

 

Waar blijft nieuwe modem  van kpn zwart nu nog WIFI

Wat bedoel je?


Dank voor de reacties. Hedenmorgen modem omgeruild en geinstalleerd. Was alleen verbaasd dat ik de V10 heb gekregen en niet de beloofde V12. Gebeld en te horen gekregen dat dat kan gebeuren, zolang KPN nog voorraad heeft van V10 en er niet veel verschil zit tussen V10 en V12.

Het zij zo…..


Hoi @buss ,

De V10 is een prima modem, dus ik denk dat deze wel zal bevallen!Momenteel het beste modem wat KPN bied volgens velen😉

Maar ook bij dit modem kan je de adapter van de V9 niet gebruiken, de maat is anders en ook het amperage.

 

Momenteel word plotseling heel vaak weer een V10(a) geleverd trouwens.Misschien kan @NHendriks daar wat over zeggen?Ik ben wel benieuwd waarom dit zo is.


Momenteel word plotseling heel vaak weer een V10(a) geleverd trouwens.Misschien kan @NHendriks daar wat over zeggen?Ik ben wel benieuwd waarom dit zo is.

Ik heb geen idee eerlijk gezegd, ik krijg al bijna drie maanden die nieuwtjes niet meer mee 😉


Momenteel word plotseling heel vaak weer een V10(a) geleverd trouwens.Misschien kan @NHendriks daar wat over zeggen?Ik ben wel benieuwd waarom dit zo is.

Ik heb geen idee eerlijk gezegd, ik krijg al bijna drie maanden die nieuwtjes niet meer mee 😉

Geen probleem😉Erg vind ik het ook niet, maar wel apart.

Misschien kan een moderator er wat meer over vertellen🙂


Zover ik weet wordt er altijd het nieuwste modem dat op dat moment op voorraad is verzonden. In dit geval was dat de ExperiaBox V10, wat inderdaad een prima modem is. 


Zover ik weet wordt er altijd het nieuwste modem dat op dat moment op voorraad is verzonden. In dit geval was dat de ExperiaBox V10, wat inderdaad een prima modem is. 

Maar de V10 niet altijd in combinatie met TV+ en wifi …….


Maar de V10 niet altijd in combinatie met TV+ en wifi …….

Hallo @groen_duiven , wat is daar mis mee?

 

 


Volgens mij waren er problemen in combinatie met wifi en V10 en multicast.

Tenzij je gebruik maakte van wifimesh of V12