Skip to main content

Dag,

Vandaag ben ik overgegaan naar KPN glasvezel abo met een box 12 modem - met blijkbaar oude firmware: Het interne ip adres staat greyed op 192.168.2.254 en dat wil ik omwille van mijn reeds aanwezige thuisnetwerk echt heel graag naar mijn keuze ip adres hebben. Dus graag ASAP een firmware upgrade pushen alstublieft.

Is het een v12 alleen of zijn er superwifis bij betrokken. Ze zijn namelijk eerst de groepen aan het doen die alleen het v12 modem hebben.


Er zitten superwifi's bij, maar alleen omdat dat de voordeligste aanbieding was, die blijven in de doos en daar maak ik mn ouders wel blij mee oid.


Dan zou deze situatie als v12 solo worden aangemerkt en komt die update binnenkort voorbij is de verwachting.


Is er enige duidelijkheid over tijdslijnen/verwachtingen te geven door KPN? Ik gebruik mijn internet voor (veel, bijna volledig) thuiswerken en ben nu aan de benedenverdieping gekluisterd ivm de box 12 wifi, ik wil heel graag weer mijn eigen netwerk weer kunnen gebruiken (NB dat kan natuurlijk nu ook, maar dan moet ik alles wat fixed is gaan omnummeren, behoorlijke klus waar ik niet op had gerekend. Tot nu toe ook nooit nodig geweest bij providerswitch, wie verwacht dit….)


Hoi @Fufse, welkom op ons forum!
Je wordt vanzelf overgezet naar de nieuwe software, meer informatie daarover kun je vinden bij onze Product Updates


Ik herhaal toch mijn vraag: Is er enige duidelijkheid over tijdslijnen/verwachtingen te geven door KPN? Ik ken de product update inmiddels bijna uit mijn hoofd 🙂. En zie tegelijkertijd dat de modem nog niet is geupdate.

Als er echt geen tijdslijn afgegeven kan worden zie ik dat graag expliciet benoemd en weet ik wat me te doen staat. Alvast dank!


Welke versie heb je nu @Fufse? Het kan soms helpen je experiabox even te herstarten of resetten


Hij is nu geupdate naar .38, ik ben helemaal blij!