Er is duidelijk een beveiligingslek bij KPN want Dennis van de afdeling Abuse weigert mij te helpen en schuift alles in mijn schoenen. Geen 1 poging om te helpen maar meteen en meerdere malen afgescheept per mail. Ik ervaar al een jaar lang veiligheidsproblemen met internet, huistelefoon en mobiele telefoon, allemaal diensten van KPN. In dat jaar heb ik verschillende experts aan het werk gezet mij iedere keer te helpen en steeds bleven de problemen doorgaan. Dan heb ik het oa over het hacken en leegtrekken van 3 laptops via mijn Wifi, het hacken van 2 smartfoons, het afluisteren van mijn huistelefoon en mobiele telefoon., meerdere malen veranderen van mijn telefoonnummers die geheim zijn, diverse emailadressen gehad en ga zo maar door. Al deze experts hebben aangegeven dat het niet anders kan dan dat er een lek is bij KPN en gezien mijn situatie is dat vrij logisch. Ik kan dus vanuit mijn huis niet meer internetten en bellen. Afgelopen jaar zijn er veel gevoelige gegevens op straat komen te liggen die uit mijn laptops en telefoons zijn gehaald. Dit alles heeft te maken met een persoon die wraak wilt nemen op mij vanuit familiesfeer en diegene heeft veel connecties, blijkbaar ook bij KPN. Anders was dit allemaal niet mogelijk geweest. Ik heb zelfs mijn naam veranderd waar ze ook achter zijn gekomen. Ik ben dan ook benieuwd of er meer mensen zijn die dit soort beveiligingsproblemen ervaren bij KPN?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board