Skip to main content

Ik heb meermaals geprobeerd de afspraak te verzetten, online en via de telefoon. Dit lukt echter niet. Via de telefoon moet ik een onderwerp inspreken waarna een sms wordt gestuurd die mij naar ga.kpn/monteurwijzigen verwijst. Op deze site geef ik aan dat het om een monteur voor installatie gaat, dan wordt ik weer verwezen naar het telefoonnummer 0800- 0402. Geef ik aan dat het een storing betreft en de afspraak wil verzetten, krijg ik onderstaand bericht. Dit schiet natuurlijk allemaal niet op.

 

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.

Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

 

Hopelijk kom ik op een of andere manier in contact om de afspraak te verplaatsen.

Hallo @Keijsers ,

Je kunt bij 0800 - 0402 beter inspreken " Ik wil een medewerker spreken ". 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ik heb op 17 maart 2021 een afspraak om tussen 0.800 en 10.00 uur.

OP die dag kan ik niet.

Wel op donderdag 18 maart 2021 tussen 0.800 en 10.00 uur.

 


ik werd vanmorgen gebeld door een vriendelijke monteur die mij verteld dat er straks een kastje wordt geïnstalleerd voor glasvezel. Ik weet van niks, heb nooit enig bericht hierover gekregen en iedereen kan mij bellen en zeggen dat hij monteur is en een kastje komt installeren….

Daarna sms-jes van KPN dat ik een afspraak kan maken via www.kpn.com/installatieafspraak? Maar daar kom je niet binnen...als je inlogt zegr de site dat je bent uitgelogd en of je weer in wilt loggen.

VREEMD