Skip to main content

Wij zijn woonachtig aan de *********** in Rotterdam en zitten nu al een WEEK zonder internet en TV. Bellen met de klantenservice levert telkens niets op en elke keer als belooft wordt dat wij teruggebeld worden gebeurt dit niet. Ook zou er een reperateur/monteur langs komen die opeens op het laatste moment zonder duidelijke reden de afspraak annuleerde. Wij zijn voornamelijk studenten die met het beginnen van de studie deze week internet nodig hebben om aan de lessen te kunnen deelnemen. Wij vinden het absoluut ridicuul dat wij in deze middeleeuwse tafarelen al een week verkeren en KPN doet er niets aan om ons ook enig zins te helpen.
 

Wat gaan jullie hier aan doen?

*admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy

Hallo @PaleisRotterdam Welkom hier op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Als ik je goed begrijp zitten jullie al een week zonder diensten. Hebben jullie net nieuwe diensten van ons en is er iets mis gegaan met de overstap, of hebben jullie momenteel een storing?
Wat het ook is, één week is wel echt belachelijk lang. 

Kun je je profiel voorzien van jullie abonnementsgegevens? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. Laat het weten in een reactie als je dit gedaan hebt. Ik zoek graag uit wat er precies aan de hand is en waarom het zolang moet duren. 


Goedemorgen Lisa,

 

Dank voor je snelle antwoord. We zijn al 4 jaar klant bij jullie. Vorige week was Stedin bij ons aan het werk in de straat, tegelijkertijd was er een KPN storing, sindsdien hebben we geen service meer. 

 

Ik werk mijn profiel bij voor je.

 

Gr Jules


Dank voor het bijwerken van het profiel, Jules! Ik zie hier dat er een monteur gepland staat voor vanmiddag, hij komt tussen 12:00 en 14:00. Laat je weten of deze monteur het probleem ook heeft kunnen oplossen? Ik lees ook iets over een noodpakket dat opgestuurd zou zijn, heb je daar bevestiging van gekregen?


Dag @PaleisRotterdam Is alles inmiddels in orde? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt! 


Beste,

 

dank voor het informeren. We hebben een noodoplossing gekregen. De dongel werkt echter niet, maar we kunnen ned 1,2 en 3 kunnen kijken. 
10 sept pas gaat KPN graven bij ons in de straat om het te herstellen. tot die tijd zijn we nog genoodzaakt om met hotspots te werken. 
 

groet, Jules 


Beste,

 

dank voor het informeren. We hebben een noodoplossing gekregen. De dongel werkt echter niet, maar we kunnen ned 1,2 en 3 kunnen kijken. 
10 sept pas gaat KPN graven bij ons in de straat om het te herstellen. tot die tijd zijn we nog genoodzaakt om met hotspots te werken. 
 

groet, Jules 

Wat werkt er precies niet aan de dongel? En zie je op je Digitenne ook een bepaalde foutmelding voorbij komen? 


Het probleem is inmiddels verholpen met de dongel en digitenne. We kunnen inmiddels meerdere zenders bekijken behalve onze aanvullende pakketten. Wel vinden wij het wel niet fair dat onze factuur is afgeschreven terwijl er al meer dan twee weken geen tv en internet is. 


@PaleisRotterdam, Zodra het probleem definitief is opgelost, kun je een vergoeding voor de netwerkstoring hier aanvragen. :smiley:


Reageer