Skip to main content

Ik ben vanavond gebeld door een call center regionaalinternetdienst.nl.
Op het forum lees ik dat dit een onbetrouwbare partij is.
Ik ben ingegaan op een voorstel om mijn huidige glasvezel provider om te zetten naar KPN.
Volgens mij kan KPN helemaal niet op het glasvezelnet van Re-Net

Ze hebben mij een voorstel gedaan en bevestigd (een z.g. Hussler pakket). Ik heb ze een email gestuurd dat als ze niet garanderen dat een nieuw abonnement via glasvezel wordt geleverd de opdracht op wettelijke grond (termijn) wens te beëindigen. Bovendien hebben ze een een zakelijk overeenkomst opgesteld op een volledig mij onbekende bedrijfsnaam. Ieder geval geen bedrijf dat ik vertegenwoordig.

Omdat dit bedrijf zoals ik op dit forum zie, al veel eerder een fout bedrijf blijkt te zijn in overeenkomsten waar het XS4all betreft, verbaas ik me dat ze nog steeds kunnen beweren namens KPN op te treden.

Hoe kom ik van deze jongens af, los van mijn beroep binnen de wettelijke termijn van herroeping

Hallo @XS4all gebruiker Welkom hier en fijn dat je dit topic hebt gevonden. In mijn bovenstaande bericht kun je lezen wat je kunt doen als je de overeenkomst toch niet wilt laten doorgaan. 

 

  • Als je vindt dat er iets niet klopt. Neem dan contact op met de telefonische klantenservice.  (0800-0403)
  • Als je je abonnement wilt annuleren, kan dat dat binnen 14 dagen. Dit kun je doen via KPN, wederom via de telefonische klantenservice.  (0800-0403)
  • KPN zal de latende partij op de hoogte stellen. 

Deze zaak komt tot een goed einde:

 

Begin citaat:

Goedemorgen,
 
We hebben uiteindelijk een definitief antwoord kunnen achterhalen.
 
Mevr jansen,
 
We zijn gestopt met RID (regionaal internet dienst) als partner. Dit omdat ze zich niet aan de afspraken van ons hebben gehouden onder andere op de punten die jij aangeeft. . Dat is de reden dat de orders die zij door hebben richting de BO gezet afgekeurd zijn. Er is iets misgegaan met de communicatie naar deze klant, ze zouden hierover een mail hebben moeten ontvangen. Met daarin een contactverzoek mochten ze alsnog een abonnement bij ons willen.
 
Alle contracten die door RID zijn afgesloten, zijn geannuleerd. U hoeft geen verdere acties te ondernemen wanneer u geen verbinding van KPN wilt.
Mocht u toch een contract bij KPN Klein Zakelijk af willen sluiten, mag u contact opnemen met ons directe telefoonnummer: 0800-0403.
U weet dan zeker dat de collega echt werkzaam is binnen KPN en de juiste informatie zal geven.
 
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 
Met vriendelijke groet,
 

    

Mevr jansen KPN KleinZakelijk    - Internet/Telefoon/Televisie/Mobiel
- Storingen/Factuur/Orders         KPN Zakelijk Markt Rotterdam    0800-0403

Einde citaat

Hier is ’mevr Jansen’ een zeer aanhoudende medewerkster van KPN Zakelijk. Zij heeft veel moeite getroost om dit intern uit te zoeken.


Helder, @supermercator . Dank voor de update! 


Reageer