Hallo Allemaal,
Ik heb sinds kort problemen met het internet. Hiervoor heb ik geprobeerd contact te krijgen met KPN. Als ik via de site https://www.kpn.com/service.htm aangeeft dat ik problemen heb met internet kom ik in een vragenlijst terecht. Als ik door alle vragen heen ben en KPN vraagt of het probleem is opgelost en ik “Nee “ invul, krijg ik de knop "neem contact op”. Als ik hier op druk verwacht ik dat ik op een één of andere manier een medewerker te spreken krijg.
Maar helaas is dit niet zo. Ik kom vervolgens weer op exact dezelfde vragenlijst terecht en kom zo in een cirkel terecht zonder oplossing. Op de website kan ik geen telefoonnummer o.i.d. vinden of een andere manier van contact. Via het Forum lukt wel, maar daar gaat soms veel tijd in zitten.
Gelukkig kon ik na enig speurwerk vinden dat het nummer 0800 - 0407 nog steeds actief is. En als je aangeeft een medewerker te willens preken dan lukt dit ook nog aardig.
Vraag: Waarom is de service om contact te krijgen zo slecht geworden? Waarom staat er geen telefoonnummer meer online in geval van storingen?
Als ik eenmaal contact heb met een medewerker dan is de service altijd super! Maar ik kan mij voorstellen dat veel a-technische dan wel oudere mensen hierdoor slecht contact kunnen krijgen en overwegen over te stappen..