Skip to main content

Geachte Experts,

Ik ben mannetje met de naam Sleek en ben door de support van de KPN hier naar toe verwezen. U zult begrijpen dat mijn verwachtingen heel hoog zijn.

Ik had een oude PC (desktop) en daar kreeg ik steeds volgens mij van de één op andere dag bij de meest gewone sites steeds een melding dat ik er niet op kon.

Voorheen deed op dezelfde pc KPN-veilig het altijd voorbeeldig en had ik totaal geen angst om op een dubieuze site te komen want dan was daar altijd KPN-veilig die de deur dichthield voor ongewenst bezoek. Dat was altijd erg fijn en geruststellend. 

Maar zoals ik zei van de één op andere dag kon ik opeens bijna nergens meer op. Zelf gewoon You tube gaf een foutmelding. We moesten toch eens een keer een nieuwe pc hebben want die ander werd oud.

Nu hebben dus een gloednieuwe desktop en KPN-veilig geïnstalleerd, en voelt het al aankomen exact hetzelfde probleem. Zie hieronder de melding: 

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met www.pierremouton.nl. Peer ontving een geldig certificaat, maar toegang werd geweigerd.

Foutcode: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

    De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
    Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Meer info…

We zijn bij de Kpn ongeveer een 1 uur 30 minuten bezig geweest met uit en aan zetten van kpn veilig, opnieuw opstarten enz. Ik werk vaak met mozilla firefox maar we hebben het via MS Edge ook geprobeerd maar er gebeurt nog steeds hetzelfde. Alleen in Ms Edge geeft het programma dan het volgende aan:

Door alles te testen weten we nu dat het sowieso aan KPN veilig ligt. Alleen Kpn weet geen oplossing. Ik werd naar jullie verwezen dus mijn verwachtingen zijn hooggespannen.

Met vriendelijke groet,

  1. Sleek