Skip to main content
Beantwoord

Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw Fout:0 op mobiel

  • 18 August 2024
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

IK wil de virusscanner op mijn mobiel gebruiken maar krijg de melding:

“controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw. Fout:0”. Hij heeft altijd goed gewerkt.

(bij mijn huisgenoot werkt die nog wel)

Ik heb geprobeerd de app van mijn telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren maar het verwijderen kan niet.

IK heb ingelogd op mijn laptop maar daar kom ik bij de virus-scanpagina mijn toestel helemaal niet tegen. die van de andere familieleden wél (nog voldoende licenties over)

Ik heb vanuit mijn virus-scanpagina via mijn mail een link naar mijn mobiel gestuurd om een ‘nieuw’ toestel toe te voegen. Je komt dan uiteindelijk uit in de app-store waarin aangegeven staat ‘openen’.

(Ook heeft mijn huisgenoot via sms een linkje gestuurd maar die leidt tot dezelfde pagina)

Als ik de app dan open krijg ik weer dezelfde melding: “controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw. Fout:0”.

Wat is hier mis?

 

 

Zie onderstaande link voor de oplossing @Androiditv 

 

 


Dank voor de reactie maar dit werkt niet.

ten eerste kan ik niks verwijderen. dat wordt geweigerd.

bovendien ben ik op de kpn pagina geweest. ik kan nergens een licentie vrijgeven terwijl ik nog niet al mijn licenties verbruikt heb.

ik kan wel op ‘toestel toevoegen’ klikken. ik krijg dan een link via de mail of sms maar uiteindelijk krijg ik dan weer dezelfde melding.


Laat maar. Het is opgelost. Ik kon de scanner niet verwijderen omdat die actief was. Ik heb hem gedeactiveerd, de scanner verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu doet hij het wel.

 

Bedankt,.


Goed om te horen en dank voor het delen van de oplossing @Androiditv! Mogelijk zijn anderen hier ook mee geholpen, of anders met de tips van Jan hierboven.


Reageer