hallo, zoals titel aangeeft. kpn veilig en webbrowers.
nu gebruik ik zelf opera,open source en gratis, ingebouwde vpn adblocker(ook op youtube)
maar die word nergens vermeld. basiscode is ongeveer het zelfde, dus ik word wel beschermt.
maar edge zou zo beschermt zijn.Nu deed dit zich voor, schijfproblemen, dus nieuwe ssd schijf.nieuwe windows 11 erop, vanuit een ms dos versie, kan kiezzen tussen soorten ook nog en ook office dus niet dat later gekraakte spul. met KMSpico, maar simpel van uit de basis
wat bleek edge is standaard browser dan, oke mag even. Wat bleek, alle favorieten vastgehouden, niet op mijn pc, maar gekoppeld aan account van microsoft, terwijl ik, de cloud nooit gebruik en als eerste eraf gooi.
het geeft te denken over veiligheid/ privecy, of wat men beloofd. je zou bijna met een intel12 core cpu 3,6 over stappen naar windows 95. denk dat ik dan beter beveiligd ben dan nu.
dus herken je het probleem, want het is net, je moet overal je 06 achterlaten en wat krijg je nep sms of apps, hoezo veilig en we delen niet met derden, wel best vreemd dan lijkt me, dat je op internet 06 nummers kan kopen en email adressen.
misschien een tip, ik heb 2 email adressen, eentje deel ik nooit, geen spam nooit niet, chat/app via mega, nooit geen rare berichten. dat is misschien beste methode alles prive houden..
niemand zit te wachten op nep mails sms van belasting.
uiteraard heb ik zoals iedereen niets te verbergen maar vergis je niet, met IA is veel mogelijk, zo maakt je zo van 2 foto’s van facebook een filmpje laat je zeggen(zelfs oude) wat je nooit zei en op facebook posten.ga het maar uitleggen aan je vriendin succes.
ik doe die dingen voor the fun, maar mij zie je niet op a sociaal media.
dus wat is veiligheid kpn veilig f secure, het zijn bedrijven die geld willen verdienen….
maar het is ieders keuze uiteraard
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels