Skip to main content
Vraag

F-Secure blokkeert (de site van) mijn werkgever

• January 24, 2026
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb f secure geinstalleerd maar kan nu niet meer thuiswerken. Het blokkeert de site van mijn werkgever :( Waar en hoe kan ik dit precies oplossen?

7 reacties

• January 24, 2026

Door f-secure weer te verwijderen...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2026

Door f-secure weer te verwijderen...

Dan heb ik er ook niks aan

Admin: taalgebruik

• January 24, 2026

Meestal zo met dingen die je gratis krijgt: je heb er niks aan. Ik gebruik het ook niet. Nog nooit gebruikt.

JanD
Superuser
  • January 24, 2026

Beste ​@Wibootje , binnen KPN Veilig kun je de bewuste site goedkeuren en wordt dan getoond.

Succes.

JanD
Superuser
  • January 24, 2026

Vreemde opmerkingen weer ​@Marlon92 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 24, 2026

Misschien moet je even je groene KPN-klanten-bril opzetten, ​@Marlon92 . 😉
Jij vindt F-Secure misschien waardeloos, maar er kan ook een (legitieme) reden zijn dat het stuk software de site van de werkgever blokkeert.

Dus daarom adviseer ik om de site even te scannen via Securi, en als deze in orde is goed te keuren, en eventueel even de beheerders van de site te waarschuwen. Misschien is er toch wat serieus aan de hand, zoals foute SSL-configuratie, of onderdelen van een hack? Je weet het niet, maar de beheerder zal blij zijn met zulke tips.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Wibootje, welkom op onze community! De meningen zijn verdeeld maar je kunt dit natuurlijk altijd even bij F-secure neerleggen of je de beheerder van de website van je werkgever.

Voor meer informatie over F-secure bij KPN kun je vinden in ons artikel: 

Â