Skip to main content

F secure blokkeert sites. Als Kpn veilig is uitgeschakeld zijn de sites wel te openen.

Hi all, je hoeft niet F-Secure te bellen. Via hun website kan een websitelink doorgestuurd worden wanneer iemand vermoedt dat het onterecht wordt geblokkeerd. 

Wanneer je daar het vinkje selecteert kun je ook je gegevens invullen zodat je op de hoogte kunt worden gehouden, hier kun je ook een textbestand met meerdere voorbeelden doorzetten. 


Wat is dit voor antwoord ik heb een betaald abonnement van kpn f- Secure help geen klanten van kpn 

Dus kpn is verantwoordelijk voor kpn veilig

 


Wat is dit voor antwoord ik heb een betaald abonnement van kpn f- Secure help geen klanten van kpn 

Dus kpn is verantwoordelijk voor kpn veilig

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, op deze manier maakt het niet uit wanneer je klant bent bij KPN of niet. Maar, als je hier een tekstbestand wilt uploaden met de sites die niet werken wil ik precies dezelfde handelingen voor je uitvoeren. 


Hallo @Veba om Babylonische spraakverwarring te voorkomen:

Ben je klant van F-Secure of ben je klant van KPN en gebruik je KPNVeilig?

Niet de namen door elkaar gooiten, want dat geeft dus verwarring.

Als klant van F-Secure klop je dus aan bij F-Secure en niet bij KPN.

Als klant van KPN met KPN Veilig klop je aan bij KPN en niet bij F-Secure.

 


Ik ben klant betaalde KPN veilig.

omdat  kpn veilig geen antwoord op mijn probleem had 

heb  ik F-secure gebeld en die vertelde dat klanten van kpn veilig niet door hun worden geholpen dat mogen ze niet doen 


ik type bij Google of bij Bing zoekmachine de tekst in Stoelen klik bijvoorbeeld op afbeeldingen leenbakker dan blokkeerd zowel Google en Bing deze website o.a.

ik krijg dan deze tekst  zien zie hier onder  sinds 10 dagen,

 

WWW.bing.com deze pagina geblokkeerd door een uitbreiding

schakel uw extensies uit 

ERR Blockedby client.


Ik ben klant betaalde KPN veilig.

omdat  kpn veilig geen antwoord op mijn probleem had 

heb  ik F-secure gebeld en die vertelde dat klanten van kpn veilig niet door hun worden geholpen dat mogen ze niet doen 

Hallo @Veba tuurlijk mag F-Secure dat weigeren, je bent immers geen klant bij hen, maar bij KPN.

Je hebt ook geen F-Secure-abo maar een KPN-Veilig abo, dus daarvoor moet je bij KPN zijn.

Als je bij AH AH Koffie koopt kun je ook niet bij Boni gaan klagen, die Boni koffie verkoopt, terwijl beide huismerken bij een en dezelfde koffiebranderij vandaan komen.

 

 


Dat begrijp ik allemaal hoor.

Alleen kpn doet  niks bij een telefoontje naar kpn krijg ik te horen wij weten van niks geen klachten..nou dat betwijfel ik sterk als ik op internet lees hoeveel klanten van kpn veilig met dit probleem zitten ..antwoord van kpn schakel kpn veilig uit slaat nergens op vind ik vraag hoe het kan met in mijn achterhoofd misschien doe ik iets verkeerd hoor 

Groetjes 

 

 


Wat is dit voor antwoord ik heb een betaald abonnement van kpn f- Secure help geen klanten van kpn 

Dus kpn is verantwoordelijk voor kpn veilig

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, op deze manier maakt het niet uit wanneer je klant bent bij KPN of niet. Maar, als je hier een tekstbestand wilt uploaden met de sites die niet werken wil ik precies dezelfde handelingen voor je uitvoeren. 

Hoi Alex, vanmorgen had ik het weer en ik weet zeker dat het probleem in de Gesponsorde advertenties zit, die worden geblokkeerd! Vanmorgen bij browserbeveiliging door F-Secure de extensies maar weer aangezet. Werk op een PC, Windows 10. (Via Google kan ik op de site van Obelink, net zoals ik op alle sites kan of via mijn Bookmarks). Ik vulde vanmorgen in op Google: obelink caravanslot. Ik keek niet naar de (Gesponsorde) afbeeldingen erboven maar naar het eerste wat hieronder links werd aangeboden. Er staat boven Gesponsord en eronder Obelink https://www.obelink.nl>deursloten. Die link klikte ik aan en JA HOOR daar was die weer: www.googleadservices.com wordt geblokkeerd. Deze pagina is geblokkeerd door een extensie Probeer je extensies uit te zetten . ERR_BLOCKED_BY_CLIENT Opnieuw laden (wat niet werkt). Ik werd even getriggerd door Gesponsord en toen ik klikte ik op de (Gesponsorde) afbeeldingen erboven, meerdere van Obelink maar ook van Camperhuis en 123 Kampeerwereld, ik kan er niet 1 aanklikken zonder de BLOCKED melding. Alles wat onder de Gesponsorde https link van Obelink staat  (zonder sponsoring) kun je gewoon aanklikken. Ik ga het even niet verder testen, laat ik aan jou/jullie over en het zsm doorzetten naar FSecure. Kun je hier straks even op reageren?   

 


Misschien is dit topic op het forum van F-Secure interessant voor je.


Misschien is dit topic op het forum van F-Secure interessant voor je.

Bedankt. Hier staat het dus…. Ik wacht de reactie van KPN af. Het uitzetten van de extensies in Google, is geen (veilige) oplossing.      


Misschien is dit topic op het forum van F-Secure interessant voor je.

Bedankt. Hier staat het dus…. Ik wacht de reactie van KPN af. Het uitzetten van de extensies in Google, is geen (veilige) oplossing.      

Je hoeft de extentie ook niet uit te zetten, ik begrijp dat je die specifieke functie (blokkeren algemene advertenties) in de instellingen van F-Secure uit zou moeten kunnen zetten.

 


Heel erg dank wjb!! Ik zie nu in KPN Veilig onder Instellingen, Veilig browsen, Advertentieblokkering Aan staan. 

Extensies in Google staan nog aan en Advertentieblokkering heb ik net uitgezet. En ik kan op de Gesponsorde websites. Zal de oplossing direct naar mijn ouders mailen want die werden van alle geblockte sites ook niet goed. Nou KPN deze oplossing, is dit door jullie gemaild, staat dit ergens? Heb ik dit net als de anderen hier gemist? Lijkt mij wel een mededeling waard!  


klopt gesponsor blokkeerd site van google  maar ook van Bing .

 

 

 


klopt gesponsor blokkeerd site van google  maar ook van Bing .

De "oplossing" is om in de instellingen van KPN Veilig bij "Veilig browsen" de "Advertentieblokkering" uit te zetten.


Je bedoelt  Advertentieblokkering  

dat lujkt niet om uit te vinken bij kpn veilig


Je bedoelt  Advertentieblokkering  

dat lujkt niet om uit te vinken bij kpn veilig

Waarom lukt het @Heidi50 wel om de Advertentieblokkering uit te zetten?


Uit gezet krijg gelijk melding  van kpn veilig u moet aktie ondernemen en weer aanzetten


Uit gezet krijg gelijk melding  van kpn veilig u moet aktie ondernemen en weer aanzetten

Plaats eens een screenshot van die melding en wanneer verschijnt die melding precies?


Uit zetten is dus wel  gelukt maar kpn geeft gelijk aktie ondernemen en weer aanzetten 


Uit zetten is dus wel  gelukt maar kpn geeft gelijk aktie ondernemen en weer aanzetten 

Zie mijn vorige bericht.


 


Helaas moet ik nu weg ben 12.30 terug 


Ik ben dan wel benieuwd welke instelling je uitgezet hebt.

Kan je daar ook eens een screenshot van plaatsen?


 


Reageer