Skip to main content
Beantwoord

F-secure downloaden lukt niet, melding dat ik geen toegang tot de dienst KPN Veilig heb

• October 22, 2022
  • 6 reacties
  • 358 keer bekeken

Hoi,

Kan F-secure niet downloaden. Ik krijg de volgende melding:

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice. Ik ben oud klant van Telfort.

Bedankt

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Marcandre ,

Heb jij nog een internet-pakket op de oude Telfort-voorwaarden?

Dan heb je inderdaad geen recht op KPN Veilig. Dat zit dan niet in jouw pakket.

Als je wel graag KPN Veilig wilt gaan gebruiken kun je het als betaalde optie toevoegen. Of je kunt, eveneens via je MijnKPN, het abonnement wijzigen naar een Husselabonnement. Daar zit KPN Veilig wel bij in. 

Zie ook : 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• October 22, 2022

Heb je KPNveilig aangezet in de internetsettings van mijnKPN?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 22, 2022

Hallo @Marcandre ,

Heb jij nog een internet-pakket op de oude Telfort-voorwaarden?

Dan heb je inderdaad geen recht op KPN Veilig. Dat zit dan niet in jouw pakket.

Als je wel graag KPN Veilig wilt gaan gebruiken kun je het als betaalde optie toevoegen. Of je kunt, eveneens via je MijnKPN, het abonnement wijzigen naar een Husselabonnement. Daar zit KPN Veilig wel bij in. 

Zie ook : 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @Marcandre. EAZ en Noordzee stellen al een aantal vragen waarmee we op weg kunnen. Heb je hun berichten al kunnen bekijken? Kan je ons meer vertellen over de situatie?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 26, 2022

kan F-secure niet installeren. Nu weet ik dat het voor ons niet in mijn pakket zit omdat ik ben gemigreerd vanuit.Telfort. Bedankt

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 26, 2022

Graag geholpen 👍

Jasper van KPN
Moderator

Dat verklaart een hoop inderdaad. Fijn dat het is opgehelderd. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.