Skip to main content
Vraag

F-Secure installeren lukt niet na uitnodiging op mobiel toestel

• April 8, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Als mijn man bij Thuis inlogt, kan hij zijn gratis F-Secure zien, en dat hij nog 4 apparaten kan beschermen. Probeert hij mij uit te nodigen op mijn mobiel, dan krijg ik een mailtje met installatie-instructies, maar als ik die installeer, krijg ik te zien: "U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.”

In MijnKNP kan ik er niets over vinden en de link van Klantenservice leidt naar een Webpagina Niet Beschikbaar.

Dit probleem speelt sinds kort (ergens begin dit jaar) toen ik een nieuwe mobiel had gekocht (eind vorig jaar) werkte de virusscanner nog wel. Nu waarschuwt mijn mobiel voor het probleem dat-ie geen virusscanner heeft.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

hoi ​@NietFair. Welkom op de community! Wat vervelend dat het installeren van KPN Veilig op jouw nieuwe mobiel niet lukt, ondanks dat je man nog apparaten over heeft in zijn licentie. Log je in met de KPN ID van jouw man waar er nog F-Secure licenties beschikbaar zijn? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Moet ik op mijn mobiel inloggen met de gegevens van mijn man?

Voorheen lukte het volgens mij op uitnodiging van mijn man.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@NietFair Zou je eens willen proberen in te loggen in MijnKPN met de gegevens van je man? Er zijn daar nog F-Secure licenties beschikbaar. Start vanuit dat account de installatie. Ik ben benieuwd of het op die manier wel lukt.