Skip to main content
Beantwoord

F-secure verdwenen na herinstallatie

• 5 januari 2025
  • 9 reacties
  • 45 keer bekeken

Sinds herinstallatie van mijn HP windows 10 laptop is F-secure verdwenen.

Op de installatiepagina van F-secure kan ik zien dat ik wel nog steeds een abonnement heb, maar ik kan er niet meer bij.

Beste antwoord door Loeff

Ben er uitgekomen door mijn bestaande laptop als extra apparaat toe te voegen, toen werkte het wel. Heb nu zogenaamd 2 apparaten in mijn abonnement, terwijl ik er fysiek maar 1 heb. Kan alleen niet zien welke de oudste is, en kan die dus niet vrijgeven. Maar ik heb nog 3 vrij, dus voorlopig red ik het wel…..

Bekijk origineel

9 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2343 reacties
  • 5 januari 2025

Je zou dan een downloadknop moeten zien. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 januari 2025

klopt, maar die reageert niet.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2343 reacties
  • 5 januari 2025

Wat gebeurt er dan? Wordt die niet op de achtergrond gedownloadt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 januari 2025

geen idee, ik zie f-secuure nergens.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2343 reacties
  • 5 januari 2025

Heb je misschien een adblocker draaien? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 januari 2025

Opgelost.

Bedankt!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ​@Loeff .  Voor de meelezers. Wat was precies de oplossing?  Had je een adblocker draaien?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2025

Ben er uitgekomen door mijn bestaande laptop als extra apparaat toe te voegen, toen werkte het wel. Heb nu zogenaamd 2 apparaten in mijn abonnement, terwijl ik er fysiek maar 1 heb. Kan alleen niet zien welke de oudste is, en kan die dus niet vrijgeven. Maar ik heb nog 3 vrij, dus voorlopig red ik het wel…..

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 9 januari 2025
Loeff schreef:

Helemaal duidelijk! Dank hiervoor! En als je ooit wel krap komt te zitten.  Kun je ze simpelweg allebei verwijderen en gewoon weer ééntje toevoegen.

Reageer