Beste KPN,
De laatste tijd is het echt drama bij jullie. Onduidelijke tarieven m.b.t. abonnementen, ook uw klanten service medewerkers informeren de consument op de verkeerde wijze. Laten zaken zoals tijdelijk voordeel weg, versturen sms voor nummerbehoud naar het verkeerde mobiele nr (partner), hakkelen tijdens directe vragen over abonnementen, bevestigen zaken die zijn opgenomen op de verkeerde manier (zal ik melden bij ACM) etc etc.
Geen compensatie na twee maanden vertraging met interactief TV menu, wanneer is er actie? Of krijgen we weer B films gratis 5 stuks die niemand wil zien? Ik heb een kastje kunnen omruilen maar dateert nog steeds uit 2014. (Alleen 2 mnd jonger, wow hé! )
Nu weer een error fout code stb-nmc-400 waar ik mee bezig ben, kastje restarten etc. Ben nu wel ervaren genoeg om die standaard procedures te volgen.
Wat gaan we nu doen hiermee? Ik meld het bij ACM. KPN heeft van ACM al een boete opgelegd gekregen voor non transparante tarieven en informatie voor de consument. Komt er nog 1 aan. Succes verder!