Skip to main content

Beste KPN,

 

De laatste tijd is het echt drama bij jullie. Onduidelijke tarieven m.b.t. abonnementen, ook uw klanten service medewerkers informeren de consument op de verkeerde wijze. Laten zaken zoals tijdelijk voordeel weg, versturen sms voor nummerbehoud naar het verkeerde mobiele nr (partner), hakkelen tijdens directe vragen over abonnementen, bevestigen zaken die zijn opgenomen op de verkeerde manier (zal ik melden bij ACM) etc etc.

 

Geen compensatie na twee maanden vertraging met interactief TV menu, wanneer is er actie? Of krijgen we weer B films gratis 5 stuks die niemand wil zien? Ik heb een kastje kunnen omruilen maar dateert nog steeds uit 2014. (Alleen 2 mnd jonger, wow hé! ) 

 

Nu weer een error fout code stb-nmc-400 waar ik mee bezig ben, kastje restarten etc. Ben nu wel ervaren genoeg om die standaard procedures te volgen. 

 

Wat gaan we nu doen hiermee? Ik meld het bij ACM. KPN heeft van ACM al een boete opgelegd gekregen voor non transparante tarieven en informatie voor de consument. Komt er nog 1 aan. Succes verder!

Ik werk meestal s'nachts maar iedere keer valt alles uit. TV, WIFI met foutcodes. Nu heb ik foutcode 846, maar de codes wijzigen naar 303 etc. Ik heb geen ontvangst meer. Ook ben ik overgestapt naar hussel maar de kosten zijn duurder geworden en gaan niet gepaard met de overstap wat men op de site heeft vermeld. Eerst vanaf november vertraging in TV menu. DRAMA tot en met. Zou er compensatie komen. Waar blijft het? Krijg ik een medewerker aan de lijn die zelf niet begrijpt hoe of wat. Is de boete van 3.2 miljoen van ACM in 2019 geen duidelijke waarschuwing geweest om TRANSPARANTIE te geven aan klanten of nieuwe leden? Ik ga hier nu melding van maken bij ACM. Ik ben hier nu echt ZO KLAAR MEE. Ik zit midden in een conference call online met buitenland maar hoppa....blackout. KPN kan veel zeggen en eromheen draaien met schuld beklag aan de klant zijn of haar adres, maar ik heb mijn config echt wel goed geregeld. Ik wil nu mijn geld terug en mijn service contract ontbinden wegens wanbeleid en geen navolging van de afspraken die in de overeenkomst staan. Dit kan toch niet meer? Ik moet vanuit huis bellen via wifi online, verplicht op andere tijden met andere landen, nu zit ik steeds met een handicap. Werkgevers worden ook schijtziek hiervan. Morgen ga ik bellen want nu is er geen ziel te bekennen bij KPN om contact te maken. Wat een blamage!!!! KPN, lieve mensen, ik ben niet van plan om dit nog verder mee te maken. Bah wat een schijtprovider zijn jullie.


Hoi @RACHELWAKI, welkom hier. 

Ik heb jouw beide topics even samengevoegd, dat houdt het wel zo overzichtelijk. Je bent niet blij begrijp ik. Dat snap ik ook wel als ik jouw verhaal zo lees. Je uit je ongenoegen over meerder dingen. Laten we ze stuk voor stuk langsgaan. 

Je hebt onduidelijkheid over de tarieven. Wat is er precies onduidelijk. Want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil graag kijken of ik dit helder kan uitleggen. 

Ik begrijp dat ook jij de problemen met het trage menu hebt ervaren. Als compensatie hebben we hiervoor zijn er 8 zenders opengesteld. Had je deze zenders al, dan heb je een voucher gekregen. 

En dan denk het belangrijkste, de problemen met de verbinding waar jouw werk onder lijdt. Door de verschillende foutcodes heb ik een vermoeden dat er wat met de verbinding aan de hand is. Ik wil dan graag eens jouw verbinding doormeten om te kijken of ik daar iets uit kan halen. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Ik zou dan ook graag weten hoe jouw modem is aangesloten op het aansluitpunt, is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter? 

En de tv op het modem? Is dat rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? 

En wat heb je al gedaan om het op te lossen? Heb je de stappen voor foutcode STB-NMC-400 al doorlopen? Heb je het modem ook al gereset