Skip to main content
Beantwoord

Gebeld door nummer dat zich voordoet als KPN

• March 7, 2022
  • 2 reacties
  • 1708 keer bekeken

Tegenwoordig worden wij meerdere malen per dag gebeld door het nummer: 0850295352.

de telefoon gaat 2x over en daarna stopt het. Net toevallig 1x opgenomen en doen zich voor als KPN, is dit een nummer van jullie?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Schoentje56 ,

Ik lees op internet veel klachten over dit nummer. Wel of niet van KPN? Ga er maar vanuit dat KPN zo'n gedrag niet vertoont…..

Mijn advies : Blokkeer dat nummer via de Mijn KPN app. Sinds enkele maanden kun je hierin nummers blokkeren voor jouw vaste telefoon. 

Admin: even een aanvulling. Het nummer is inderdaad niet van KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 7, 2022

Hallo @Schoentje56 ,

Ik lees op internet veel klachten over dit nummer. Wel of niet van KPN? Ga er maar vanuit dat KPN zo'n gedrag niet vertoont…..

Mijn advies : Blokkeer dat nummer via de Mijn KPN app. Sinds enkele maanden kun je hierin nummers blokkeren voor jouw vaste telefoon. 

Admin: even een aanvulling. Het nummer is inderdaad niet van KPN.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Schoentje56. Ik heb even uitgezocht of dit nummer één van de nummers zijn waarmee wij uitbellen, dat is niet het geval. Ik zie dat @Noordzee al een oplossing heeft gedeeld hierboven, waarvoor dank!