Ben een tijd geleden gehackt nu heb ik een hoog sms verbruik en kan geen 4g meer gebruiken wat kan ik hier aan doen
Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Ben een tijd geleden gehackt nu heb ik een hoog sms verbruik en kan geen 4g meer gebruiken wat kan ik hier aan doen
Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hallo
Â
Het beste is om de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstelingen, dit kan je b.v. onder android 11 vinden onder Instellingen, Systeem, Geavanceerd en dan Opties voor resetten.
Daarna alles opnieuw installeren.
Data die op je telefoon staat zoals contacten, foto's e.d. eerst even een backup van maken.
Dat heb ik al gedaan en wachtwoorden gewijzigd maar het helpt allemaal niet
Hoe kan ik er voor zorgen dat het alles weer doet of moet ik eerst zelf die rekening betalen wat is ontstaan door het hacken
Ben je nu dan afgesloten en heb je daarom geen 4G?
Na de reset naar fabrieksinstellingen stopten toen ook de SMSjes of heb je dat pas gedaan nadat 4G ook stopte?
Vul i.i.g. je profiel hier https://forum.kpn.com/settings/profile in, dan kan een KPN medewerker (moderator) kijken wat er nu precies aan de hand is en wat de status van je abonnement is.
HoiÂ
Dat is natuurlijk nooit fijn om te lezen dat je gehackt bent  Ik vermoed dat dit Flubot is geweest. Is het inmiddels opgelost met je verbinding of heb je mijn hulp nog nodig?
Indien je mijn hulp nog nodig hebt dan zou ik je willen vragen om jouw forumprofiel in te vullen met jouw gegevens. Geef je hier nog een reactie indien ik moet bijspringen nog?
Hoi
Nee kan als ik niet bij mijn WiFi ben niets met mijn telefoonÂ
Heb dus zonder WiFi geen internetverbinding
Hoi
Het lukt nog steeds nietÂ
Wat het is, jouw abonnement is op dit moment geblokkeerd vanwege een betaalachterstand., er staan nog 2 facturen open. Zodra deze betaald zijn zal de blokkade van jouw abonnement worden afgehaald en kun je weer gebruik maken van het mobiele netwerk.
Alles is betaald maar heb zonder WiFi nog steeds geen internet op mijn telefoon
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.