Skip to main content

Hoi!

Ons internet en tv werkt niet meer. Het internet lampje brand niet en het service lampje is rood. Bijgaand een foto van de aansluiting. Ik heb de experiabox al herstart, maar dat helpt helaas niet. De draden zijn volgens mij goed aangesloten. Kunnen jullie ontdekken wat er aan de hand is?

Groeten,
Floor

Dag @Floor07! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je bericht. Zijn de diensten van de een op de andere dag/moment gestopt met werken? Als er niets gewijzigd of aangepast is aan het aansluitpunt, dan zou dit niet de oorzaak kunnen zijn. Tenzij: slijtage o.i.d.. Ik ben zelf geen monteur, dus of dit aansluitpunt (foto) goed in elkaar zit, weet ik niet:sweat_smile:.  Hebben jullie een aanpassing gedaan aan het aansluitpunt waarna de verbinding is weggevallen? 

Zo niet, dan kijk ik graag even mee of ik een oorzaak kan vinden in de verbinding. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Je kan hiervoor ook bellen naar onze klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Dan word je gelijk verder geholpen.


Hi Lisa,

Dank voor je snelle reactie! We hebben inderdaad van de een op andere dag geen verbinding meer. We hebben geen aanpassing gedaan aan het aansluitpunt aangezien we hier ook geen verstand van hebben. We hebben hem alleen open gemaakt om te kijken of er wellicht een draad los zat, maar dat lijkt niet het geval te zijn. 
 

Zou je een check kunnen doen op de verbinding? De gegevens zijn inmiddels ingevuld,

Groeten,
Floor


@Floor07 Het signaal komt helemaal niet binnen. Wat de oorzaak hiervan is, weet ik niet. Ik heb een storingsmonteur voor je ingepland voor a.s. woensdag 28-04-2021 tussen 10.00-12.00 uur. De monteur belt aan binnen dit tijdsblok. Mocht dit niet uitkomen, dan kunnen we de afspraak verplaatsen.