Skip to main content

Sinds vanochtend geen internetverbinding.

Op het zwarte Nokia kastje waar de glasvezelkabel ingaat brandt het rode lampje (alarm), lampje PON brant niet.

Ik heb alle stappen al uitgevoerd: stroom van Nokia kastje, Experia gereset. Steeds hetzelfde. Wat nu?

Hoi @Pipo Pipo, welkom op het forum!
Wat je beschrijft is dat er geen glasvezelsignaal binnen komt. Daar gaat iets niet goed! Ik kijk graag meteen even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Pipo Pipo, welkom op het forum!
Wat je beschrijft is dat er geen glasvezelsignaal binnen komt. Daar gaat iets niet goed! Ik kijk graag meteen even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

profile ingevuld


@Thomas , ik heb mijn profiel ingevuld


Ik heb een ticket voor je aangemaakt @Pipo Pipo. We zullen dus zo snel mogelijk contact opnemen om een monteur in te plannen om dit te verhelpen!


@Bram_  Ik zou binnen enkele uren terug gebeld worden, maar dat is na anderhalve dag nog steeds niet gebeurd…..


@Pipo Pipo Wat vervelend dat je niet gebeld bent. 

Ik zie wel een monteursafspraak in ons systeem staan. De monteur staat gepland voor 09-12-2020 tussen 10:00 en 12:00. 

Ik begrijp dus dat hierover geen contact is geweest? 


Klopt, ik ben niet meer gebeld om een afspraak te maken. Ik heb wel eerder geprobeerd zelf een afspraak te maken via de website, maar daar kreeg ik steeds de melding dat het mislukt was. Ik nu dus uit van deze afspraak. 


Excuses voor deze vreemde gang van zaken, @Pipo Pipo .  Ik ga er van uit dat op genoemde datum en tijd de monteur verschijnt. 


Ik probeer het hier nog maar een keer, alle andere manieren om contact te zoeken lopen op niets uit. Alle keren dat ik beloofd ben dat ik snel zou worden teruggebeld is dit niet gebeurd.

9 dagen verder, nog steeds geen internet. Monteur is langs geweest, kon het niet oplossen. Ik zou binnen 4 uur worden gebeld voor een afspraak met een andere monteur (KPN netwerk). Niet dus. 

KPN Netwerk na veel moeite gebeld: die vindt het niet hun probleem, maar ik zou snel worden teruggebeld. Niet dus. 
 

Kunnen jullie een snelle (eventueel tijdelijke) oplossing bieden? Sluit ons maar weer op koper aan als jullie glasvezel niet kunnen. 

Of is de enige mogelijkheid naar Ziggo te gaan voor internet?

 


Van wat ik uit de herstelopdracht kan opmaken zou er morgen een monteur worden aangestuurd voor het herstel van de glasvezel. Ik zou je willen vragen om morgen nog even af te wachten en als er voor 5 uur 's middags geen herstel is even te bellen met 0800-0402. Ik heb voor de klantenservice een notitie achter gelaten met de vervolgstappen. 


Vanmiddag is de monteur geweest maar onverrichterzake weer vertrokken. Probleem is in de schakelkast die inmiddels al vele storingen heeft en gehad. Eigenlijk wil ik kpn verzoeken om mij weer van glasvezel terug te zetten op de oude aansluiting. Wordt nu voorlopig een noodpakket vanaf morgen geregeld. BALEN. Ontzettend irritant temeer ook omdat er Zaterdag j.l niets is gedaan met mijn melding van de storing