Skip to main content

Gisteren een email gekregen over een hack. Kan nu niet meer inloggen met mijn wachtwoord en dus ook niet op mijnKPN om dit te wijzigen omdat ik daar met hetzelfde inlog. Hoe herstel ik dit?


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Carlie Dille-Amo de inloggegevens voor je mail zijn anders dan die voor je KPN-ID.

Als je niet in de webmail komt kun je aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent, dan krijg je een sms/mail met een link om e.e.a. aan te passen, hetzelfde geldt voor je KPNID.

Als je weer bij de mailinstellingen kunt komen zou ik meteen je oude wachtwoord veranderen door een nieuw sterk wachtwoord om te voorkomen dat onbevoegden bij jouw mail komen.

Succes.

 


Gisteren een email gekregen over een hack. Kan nu niet meer inloggen met mijn wachtwoord en dus ook niet op mijnKPN om dit te wijzigen omdat ik daar met hetzelfde inlog. Hoe herstel ik dit?

Op welk emailadres heb je die email ontvangen?


Ik heb een reaktie van JanD die ik hier via de computer niet terug zie en waar ik op mijn mobiel niet op kan reageren. Dat de KNP ID een andere inlog is dan de webmail. Ik kan echter bij beide niet inloggen en geen wachtwoord opvragen. 

 


Ik kreeg deze hack melding op  ***

Daar kan ik niet inloggen en bij KPN ID kan ik ook niet inloggen, noch een ander wachtwoord opvragen.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik kreeg deze hack melding op p....e@telfort.nl

Daar kan ik niet inloggen en bij KPN ID kan ik ook niet inloggen, noch een ander wachtwoord opvragen.

Vreemd want jouw mailcliënt kon dus blijkbaar nog wel inloggen om die mail op te halen en dat zou betekenen dat het wachtwoord niet gewijzigd is.

Kan jij met jouw KPN ID inloggen op https://email.kpn.com?


Nee alleen op een ander mail account (***)

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Daar staat nu dat een storing is overigens


Daar staat nu dat een storing is overigens

Waar staat dat er een storing is?


Hoi @Carlie Dille-Amo, welkom op ons forum!
Is het nog gelukt je wachtwoorden aan te passen?

 

Via MijnKPN kun je het wachtwoord van je KPN ID wijzigen.
Via Email.kpn.com kun je het wachtwoord van je mailbox wijzigen!


Ja gelukkig wel! Dank