Skip to main content
Beantwoord

Ik heb KPN veilig maar zie geen groene lijnen meer bij internetbankieren na update

  • 18 June 2024
  • 28 reacties
  • 443 keer bekeken

Sinds afgelopen zondag 16 juni met de laatste update van KPN veilig heb ik geen groene lijnen meer bij internetbankieren. Het verwijderen en toevoegen van KPN veilig was twee jaar geleden de oplossing. Dat is het nu niet. Misschien is dit alleen voor het oog en geeft het een veilig gevoel en werkt het programma prima maar wil toch graag de groene lijnen terug. Bellen met KNP gaf vooralsnog geen oplossing.

Hi @Vraag forum, welkom hier. Ik denk graag mee.
Staat dit nog wel goed ingesteld? Als de KPN Veilig app opent ga je naar instellingen en daarna Veilig Browsen., Zie hieronder. Daar kun je dit per browser instellen. 

 


Hi @Vraag forum, welkom hier. Ik denk graag mee.
Staat dit nog wel goed ingesteld? Als de KPN Veilig app opent ga je naar instellingen en daarna Veilig Browsen., Zie hieronder. Daar kun je dit per browser instellen. 

 

Test: ING inloggen: groene lijnen

Test: ABN AMRO inloggen: geen groene lijnen

Wanneer gaat dit opgelost worden door de KPN?


Bij SNS en Rabo wèl groene lijnen.


Ik heb ABN en zie de groene omkadering ook niet meer sinds vandaag. Bij ING wordt de lijn wel zichtbaar getrokken


Hi all, ik ga dit voor de zekerheid navragen. Kom hier snel op terug. 


Hi all, ik ga dit voor de zekerheid navragen. Kom hier snel op terug. 

Vanaf vandaag weer groene kaders bij internetbankieren bij ABN AMRO.

 


groene kader is weer terug bij bezoek ABN site, waarvoor dank.

groet,

ramon


Hi allen, fijn dat alles weer goed werkt. Bedankt voor de terugkoppeling. 


Hallo daar allen, hier ook problemen met de groene lijnen van bankierbeveiliging. Net als hier, bij testen op andere bank site rabo en ing wel de groene lijnen van de bankiereveiliging maar op de abnamro dus niet. 

Hoe krijg ik deze weer terug aub kpn ? 

 


Hi 14 dagen geleden was dit incident opgelost maar lijklt nu weer actueel te zijn. gechecked na medling van Sjoka en ik Kan het groene kader nu ook niet zien.


Hier idem dito, van alles al geprobeerd, niks helpt. Kpn een mail gestuurd maar nog geen reactie. 


Hier idem dito, van alles al geprobeerd, niks helpt. Kpn een mail gestuurd maar nog geen reactie. 

KPN kun je niet mailen, dus ik ben benieuwd waar je die mail dan naar toe gestuurd hebt @anski 


Hi @anski  en @ramiro62, zouden jullie dit nogmaals willen proberen? 


Beste @Alex van KPN , hier via Google Chrome/kpnveilig nog geen bankierbeveiliging bij abn.


hoi @Alex van KPN , helaas, ik heb geprobeerd via Chrome en Edge , maar bij beide doet het nog niet 

 


Dank jullie wel, ik weet voldoende. Ik heb dit doorgezet naar onze technische mensen. 


@Alex van KPN Hoi Alex,  de groene omlijning is terug ! Top gedaan! super bedankt ! :-)😆


Fijn om te zien! Graag gedaan. 


@Alex van KPN 

Hoi Alex, hier op de desktop comp. de groene omlijning weer terug 😃 

Even ter info, op de tablet nog geen (google/kpnveilg) pop up bankierbeveiliging bij de abnamro en wel bij de rabo en de ING. 

Maar ben nu al blij met de desktop. Dank u. 

Groetjes Sjoka 


@Alex van KPN , helaas is de groene omlijning alweer weg. .. hoe kan dat zo dan ineens weer,.. heel jammer 


Help ☹️ @Alex van KPN @anski @ramiro62 @N.N.  Anski heeft helaas gelijk, net hier gecheckt en alweer het zelfde geen groene omlijning. Hoop echt dat dit weer snel is opgelost 🙏


Gisteren en vandaag ontbreekt het groene kader rondom de ABN-AMRO site, wederom.

Curieus dat dat een aantal keren terugkeert na een (ogenschijnlijke) ‘fix’.


Helaas nog steeds geen groen kader bij Abn, het was weer voor 1 dag terug ( zaterdag) maar helaas nu weer verdwenen @Alex van KPN 


Nee dit is .. NIET LEUK KPN alweer geen bankierbeveiliging ☹️.. en ik was juist zo blij zaterdag dat het weer was opgelost.  Waarom is dit nou zo moeilijk ? Andere banken wel en abn weer niet 🤔 

Hoelang gaat dit nog door zo, want ik voel me niet veilig om bank zaken tedoen. Ik word er echt tureluurs van  😩 HELP KPN. 

Nogmaals doe het zelfde truukje en zet abn weer op de lijst bankierbeveiliging aub ? 


Hi all, we zijn hier van op de hoogte en ook ermee bezig om te de oorzaak te vinden. Nog even geduld aub. 


Reageer