Skip to main content
Vraag

Ik kan KPN veilig niet meer installeren op mijn Windows computer

  • 20 July 2024
  • 5 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik kan kpn veilig niet meer installeren op mij Windows computer, maar van de week nog wel op mijn laptop. Hoe kan dit?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Ik kan kpn veilig niet meer installeren op mij Windows computer, maar van de week nog wel op mijn laptop. Hoe kan dit?

Wat voor (fout)melding krijg je bij installatie @Roy86 ???

Heb je nog genoeg licenties?

Is KPN Veilig eerder geïnstalleerd geweest op de Windows PC en die licentie binnen KPN Veilig niet vrijgegeven?

 


Ik kan kpn veilig niet meer installeren op mij Windows computer, maar van de week nog wel op mijn laptop. Hoe kan dit?

Wat voor (fout)melding krijg je bij installatie @Roy86 ???

Heb je nog genoeg licenties?

Is KPN Veilig eerder geïnstalleerd geweest op de Windows PC en die licentie binnen KPN Veilig niet vrijgegeven?

 

Ik heb 1 licentie in gebruik (m'n laptop) en het is de eerste keer dat dit op m'n pc is geïnstalleerd. Na inloggen kom ik niet verder en staat er dat er aan word gewerkt door mensen van kpn en dat ik het later nog eens moet proberen. Dit heb ik gisteren iets later geprobeerd en vandaag nog eens.

Beiden draaien op Windows 10.


Vreemd. Ik heb net even ingelogd op: veilig.kpn.com en dat lijkt allemaal goed te werken. Zou je daar eens kunnen kijken of er nog licenties beschikbaar zijn voor jouw abonnement.

Hier kan je trouwens meer informatie vinden over Veilig Online: 

 


Als ik terug ben van vakantie zal ik er weer even naar kijken


Dan wens ik je een fijne vakantie en dan zie ik je bericht graag tegemoet!


Reageer