Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een phishing mail van Telfort

• March 13, 2024
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

ik kreeg deze mail over een oude account van telfort die ik nog steeds gebruikt maar iets in me zegt dat het niet klopt engelse mail van nl e-mail adres  

iemand een idee ? 

alvast bedankt ! 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community @bordewolf76. Dit ziet er inderdaad niet uit als een e-mail van ons. Voorgeen werd dat e-mailadres van Telfort daar wel voor gebruikt, toen Telfort er nog was. Maar zoals Nomen al noemt bestaat het merk Telfort niet meer. Tegenwoordig sturen wij berichten alleen van een @kpn.com adres, en over het algemeen niet in het Engels inderdaad.

Op onze website hebben we een speciale pagina om dat soort e-mailberichten te herkennen en wat je daarmee kunt doen: Wat is een phishing e-mail?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2024

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 13, 2024

Dit is duidelijk niet pluis, dellen die mail @bordewolf76 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 13, 2024

KPN stuurt überhaupt geen mail in het Engels voor zover ik weet...

JanD
Wijsgeer
  • March 13, 2024

En ook niet met als afzender Telfort, want Telfort bestaat al sinds eind 2020 niet meer @bordewolf76 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2024

Welkom op de community @bordewolf76. Dit ziet er inderdaad niet uit als een e-mail van ons. Voorgeen werd dat e-mailadres van Telfort daar wel voor gebruikt, toen Telfort er nog was. Maar zoals Nomen al noemt bestaat het merk Telfort niet meer. Tegenwoordig sturen wij berichten alleen van een @kpn.com adres, en over het algemeen niet in het Engels inderdaad.

Op onze website hebben we een speciale pagina om dat soort e-mailberichten te herkennen en wat je daarmee kunt doen: Wat is een phishing e-mail?