Skip to main content

ik heb op 23 sept. jl. een mail ontvangen waarin vermeld dat ik een malewarefilter kan activeren. Van alles geprobeerd en 2 x contact met een medewerker KPN gehad. Ondanks dat krijg ik het niet voor elkaar het programma te activeren. Niet via de bijlage van de mail en niet via https//veilig.kpn.com Ik krijg wel de pagina maar er is geen knop om te installeren. Er werd mij gevraagd een andere browser te proberen maar dat staat nergens vermeldt en vind ik raar.

Hallo @Embe50 ,

Probeer eens om de cookies en de internetgeschiedenis te wissen. Grote kans dat het daarna wel lukt. 


bedankt voor je reactie, maar ik krijg hetzelfde als eerst. Ik kom op een reclame-pagina terecht waar niets staat te lezen over malwarefilters maar wel over de producten van KPN


@Embe50 

Ik heb het net getest en bij mij werkt het wel. 
 

1. Ga naar https://internet.veilig.kpn.com en log in met je KPN ID.

 

Het malwarefilter is alleen beschikbaar voor KPN klanten mét Internet. Heb je een oud Telfort internet abonnement? Dan hebben we een tijdelijke oplossing. Volg hiervoor de instructies die je na het inloggen te zien krijgt.
 

Krijg je de melding: ‘malwarefilter voor dit product niet beschikbaar’? Dat betekent dat het malwarefilter nu nog niet beschikbaar is voor jouw abonnement. Wij werken aan een oplossing om dit wel beschikbaar te maken.


ik krijg inderdaad deze melding. Als ik nog geen gebruik kan maken van dit malwarefilter, waarom stuurt kpn mij dan op 23 september 2021`een mail dat ik het filter aan kan zetten? Ben ik een hele avond mee bezig om tot dit resultaat te komen!!


Kan zijn dat er per abuis een verkeerde mail naar je gestuurd is, @Embe50. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen (en hier weer reageert als je dit gedaan hebt) kan ik voor je controleren of het Malwarefilter voor jou inderdaad wel beschikbaar is. En als dit wel zo is, gaan we kijken waarom het niet installeren wil.


wat een omslachtige manier om iets te installeren waarvan KPN zegt dat het in 2 minuten gedaan is. Ik moet ook met m'n hele hebben en houwen het net op. Als ik op de link klik om naar Instellingen te gaan, krijg ik het bericht dat ik (nog) geen toegang heb tot deze pagina. In het andere geval krijg ik een overzicht van mijn abonnementen en facturen. Niets wat verwijst naar een malwarefilter. Ik ben digibeet! Het mailadres hierboven vind ik ook vreemd Het is maar een gedeelte en zelfs dat staat niet op de juiste plaats. Is dat het probleem?


Het mailadres hierboven vind ik ook vreemd Het is maar een gedeelte en zelfs dat staat niet op de juiste plaats. Is dat het probleem?

Volgens mij staat er helemaal geen emailadres hierboven 🤔


wat een omslachtige manier om iets te installeren waarvan KPN zegt dat het in 2 minuten gedaan is. Ik moet ook met m'n hele hebben en houwen het net op. Als ik op de link klik om naar Instellingen te gaan, krijg ik het bericht dat ik (nog) geen toegang heb tot deze pagina. 

Je forumprofiel kun je alleen benaderen als je bent ingelogd op het forum. Dus dat kun je dan het beste eerst doen, en daarna pas op de link voor je forumprofiel klikken zodat je daar je gegevens kunt invullen. Ik heb in ieder geval je postcode en huisnummer nodig, en als het lukt je klantnummer. 

 

Het mailadres hierboven vind ik ook vreemd Het is maar een gedeelte en zelfs dat staat niet op de juiste plaats. Is dat het probleem?

Dit volg ik ook niet helemaal, bedoel je de @Embe50? Dat is geen e-mail adres, dat is iets dat we een mention noemen. Daarmee taggen we jou specifiek zodat je een mailtje krijgt dat er een nieuwe reactie is hier 


@Embe50

Ik heb het net getest en bij mij werkt het wel. 
 

1. Ga naar https://internet.veilig.kpn.com en log in met je KPN ID.

 

Het malwarefilter is alleen beschikbaar voor KPN klanten mét Internet. Heb je een oud Telfort internet abonnement? Dan hebben we een tijdelijke oplossing. Volg hiervoor de instructies die je na het inloggen te zien krijgt.
 

Krijg je de melding: ‘malwarefilter voor dit product niet beschikbaar’? Dat betekent dat het malwarefilter nu nog niet beschikbaar is voor jouw abonnement. Wij werken aan een oplossing om dit wel beschikbaar te maken.

@Embe50 

Heb je nog behoefte aan verdere hulp? Vul dan jouw forumprofiel . Klik op de groene letters hiernaast en dan zou het moeten lukken. 

Laat je nog even weten of je meer informatie wilt ontvangen? 


@Embe50

Ik heb het net getest en bij mij werkt het wel. 
 

1. Ga naar https://internet.veilig.kpn.com en log in met je KPN ID.

 

Het malwarefilter is alleen beschikbaar voor KPN klanten mét Internet. Heb je een oud Telfort internet abonnement? Dan hebben we een tijdelijke oplossing. Volg hiervoor de instructies die je na het inloggen te zien krijgt.
 

Krijg je de melding: ‘malwarefilter voor dit product niet beschikbaar’? Dat betekent dat het malwarefilter nu nog niet beschikbaar is voor jouw abonnement. Wij werken aan een oplossing om dit wel beschikbaar te maken.

 

ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar ik heb zojuist het malwarefilter kunnen activeren.

Bedankt allen voor uw reacties.


Mooi zo. :thumbsup_tone3: En graag geholpen natuurlijk…