Skip to main content

Krijg kpn veilig ,niet op tablet van mijn vrouw. Wel op bestaande telefoon en laptop, ik heb kpn veilig bijgekocht tot 12 toestellen!

Kan je wat meer vertellen?

Wat voor tablet? Welke versie? Wat gebeurt er? Wat zie je?


Het is een samsung, maar het zit ,m meer in als zij ,een vraag krijgt over koppelen, en ze doet dat, dan word ik ontkoppelt van mijn ID zeg maar ,(ik ben dan de abbonee houder) . Deze laptop!


Hoi @bravas, voor het installeren van KPN Veilig moet je ingelogd zijn met je KPN ID. Ik vermoed dat je vrouw een eigen KPN ID heeft aangemaakt en daaraan het thuis Internet (en TV) abonnement koppelt. Automatisch wordt dan het abonnement ontkoppelt van jouw KPN ID. Je kan je abonnement namelijk maar aan een KPN ID koppelen.

Wat je kan doen is op de tablet van je vrouw inloggen met jouw KPN ID en KPN Veilig installeren (op Android). Ik hoor graag of het installeren dan wel lukt. 


Ja, maar dan komt mijn e-mail adres op haar tablet te staan, dat wil ze natuurlijk niet!


Dat is niet nodig. Je hoeft alleen even met jouw KPN ID inloggen op MijnKPN, daarna installeer je KPN Veilig en log je weer uit. 


Het werkt, bedankt voor de tip!