Skip to main content
Beantwoord

Incassobrief gekregen van Cannock Chase

• 20 februari 2021
  • 5 reacties
  • 2780 keer bekeken

Ik heb een brief (geen mail) ontvangen van Cannock over een niet betaalde rekening en om deze binnen 2 dagen te betalen incl. incassokosten. Ik heb in mijn KPN gekeken, maar alle rekening zijn betaald (gewoon via automatisch incasso), dus naar mijn idee dus ook geen rekening openstaan. Heb daarnaast ook nooit een aanmaning gehad.

Is dit echt of is dit ook fraude?

Beste antwoord door Alex van KPN

@PaulRi  Bel anders even met ons om te kijken wat er aan de hand is. Ik zeg dit omdat mijn collega's met de Collections afdeling kan overleggen, dat kan ik namelijk niet. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• 0 reacties
  • 20 februari 2021

Hallo @PaulRi , komt in die brief van Cannock het openstaande factuurnummer en bedrag overeen met een van de KPN-facturen? Zo nee, dan is het nep.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 februari 2021

Nee, komt niet overeen.

Dank

• 0 reacties
  • 21 februari 2021

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24648 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2021

@PaulRi  Bel anders even met ons om te kijken wat er aan de hand is. Ik zeg dit omdat mijn collega's met de Collections afdeling kan overleggen, dat kan ik namelijk niet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 maart 2021

Ik heb inmiddels formeel een bezwaar ingediend en bevestiging van ontvangst hiervan gekregen. Ik wacht het even af

Paul