Skip to main content

Stel nu deze vraag maar hier bij KPN forum.

Op mijn laptop heb ik via wifi KPN veilig kunnen downloaden, echter op de computer welke rechtstreeks is aangesloten op de experia box lukt het niet. Als ik het icoontje om te gaan downloaden en installeren krijg ik een ROOD scherm te zien dat er GEEN NETWERKVERBINDING is, raar want ik krijg wel alle pagina's van KPN veilig op de computer te zien totdat wil installeren.

Heb al meerdere keren met KPN klantenservice gebeld en diverse medewerkers staan ook versteld waarom het niet lukt, zelf ben ik naar de computerzaak geweest om het een en ander door hun uit te laten zoeken, maar ook hun kregen net als ik het RODE SCHERM te zien, volgens een medewerker lag het aan de software van KPN veilig.

Nu ik al een week niets heb vernomen van KPN zet ik mijn verhaal hier maar neer, heeft iemand een oplossing?

Hoi @wenm54, welkom op ons forum! Dat is merkwaardig!

  • Kun je hier eens een screenshot plaatsen van deze melding?
  • Staat er nog andere software op die wellicht iets blokkeert? Zoals bijvoorbeeld een firewall of virusscanner van een ander bedrijf?
    • Lukt het met een andere browser ook niet?
  • Doorloop je de stappen op de bekabelde PC ook weer helemaal opnieuw via veilig.kpn.com?

We hebben hier ook een handig topic over: 

 


Thomas, dank voor je reactie ik kijk vanmiddag even en zal het dan hier plaatsen


Ook heb ik geprobeerd met Microsoft Edge maar ook hier krijg ik dit scherm voor.

 

 

 


Thomas ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.


Bedankt voor je screenshot! Ik heb er niet echt een verklaring voor anders dan dat het installatieprogramma geen toegang tot internet heeft. 
Staat er nog andere software op die wellicht iets blokkeert? Zoals bijvoorbeeld een firewall of virusscanner van een ander bedrijf?


Thomas, heb er alleen Windows beveiliging op staan, als dit voldoende is dan doe ik het wel zonder kpn veilig, maar vind het toch wel raar.

Heb wel van mijn laptop alle gegevens van kpn veilig op een stick gezet, maar weet niet of ik dan via deze stick kpn veilig erop kan zetten, ben niet zo'n kenner.


Voor veel applicaties is windows vaak al wel voldoende hoor.

Bedoel je met de usb stick dat je KPN Veilig downloadt vanaf een ander apparaat? Wat het beste werkt is de volledige installatie vanaf het bedoelde apparaat te doorlopen vanaf veilig.kpn.com


Voor veel applicaties is windows vaak al wel voldoende hoor.

Bedoel je met de usb stick dat je KPN Veilig downloadt vanaf een ander apparaat? Wat het beste werkt is de volledige installatie vanaf het bedoelde apparaat te doorlopen vanaf veilig.kpn.com

En dat laatste werkt dus niet. Het schijnt door KPN niet op te lossen, heb al 7 dagen een reactie meer van klantenservice gehad.

En als Microsoft beveiliging voldoende is dan laat ik het maar rusten.

Maar bedankt dat je meedenkt.