Bij mij aan het midden staat een Internet kast die maakt een bromert geluit behoorlijk irritant ik slaap al dagen niet van ik hoop dat er nu toch een keer wat aan gedaan kan worden ik ben het echt behoorlijk zat van zo kast dicht bij mijn huis
Ik heb de volgende reactie mogen ontvangen van de achterliggende afdeling:
Goedemorgen Lisa,
Wat vervelend om te vernemen dat je hier helemaal niets over hebt gehoord.
Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Ik heb een lopende ticketnummer omtrent deze melding: M2006 3601
Voor hoe ik het nu in kan zien wordt deze melding vanaf vandaag binnen max. 10 werkdagen opgepakt, mochten de klachten hierna nog steeds aanhouden, dan verneem ik dit graag!
Het ticket is dus wel goed doorgekomen en ligt op de stapel. Ik heb nog geen goed niet, maar wel het nieuws dat de juiste partij het serieus in behandeling neemt.
Jullie horen dus nog van mij.
Wat fijn
Ik mag toch hopen dat die vervelende, lawaaimakende kast die hier bij mij staat ook onder dit lopende ticketnummer valt.
Ik mag toch hopen dat die vervelende, lawaaimakende kast die hier bij mij staat ook onder dit lopende ticketnummer valt.
Daar zou ik maar niet vanuit gaan.
Ja, het ticket betreft alle bestaande KPN kasten binnen Nederland.
En weer 2 nachten slecht geslapen door die kast weg met die kast
En daar gaan we weer weer niet kunnen slapen van die elendige rot kast k.p.n bedankt daar voor heel erg mooi weg met die kast
Ik wort er nu toch echt heel moedeloos van
Sorry
Sorry
Dat vindt ik ook namelijk
Ik hoop dat ze met goed nieuws komen!
Ik hoop dat ze met goed nieuws komen!
Bedankt voor jou info Lisa.
Afgelopen nacht weer slecht kunnen slapen ik verneem niet veel meer als jullie zo kast voor de deur hadden staan met een irritant geluit wat hadden julie gedaan nou ik denk dat dan de kast op een andere plek en waar om moeten wij zo grote kast voor de deur hebben staan maar ja daar hebben julie geen last van en kijk er ook niet tegen aan
Gek trouwen, dat je niets gehoord hebt van deze partij . Ook dit heb ik nagevraagd .
Het zal allemaal wel ik wil nu echt dat er wat aan gedaan wordt de maat is nu echt een keer vol vindt het niet leuk meer doe er wat aan anders ga ik andere stappen onder nemen dit meen ik echt los het op !
Als je dit graag wilt, kun je dan je 06-nummer en/of e-mailadres invullen in je profiel? Dan geef ik je gegevens door.
Ze mogen me wel mailen
************ mijn mobiel krijgen ze niet.
*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hallo
Hallo
En daar is mijns inziens niets mis mee, het rapporteren van planningen, acties en resultaten t.a.v. die straatkast kan prima via mail.
Vindt ik ook
Laat het vooral weten als ik iets voor je kan betekenen in deze.
Ik heb nog helemaal niks gehoord en ook nog niemand gezien nou ben ik overdag ook aan het werk en ga over 2 weken op vakantie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.