Skip to main content

Vorige week heb ik(ongevraagd) van noreply@kpn.com onderstaand mailtje gekregen. Vervolgens heb ik via de link ook de afspraak gemaakt en daar ook een bevestiging van gekregen. Vandaag zou de monteur komen maar er is niemand geweest. Is het dan toch spam???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Geachte heer / mevrouw ,

 

 

Onze monteur moet het aansluitpunt op uw adres aanpassen. Deze aanpassing is gratis, omdat u dat niet zelf kunt doen. Als u nieuwe apparatuur nodig hebt, zorgen wij ervoor dat u deze uiterlijk 3 werkdagen voor de afspraakdatum ontvangt.

 

Afspraak maken
U maakt eenvoudig zelf online een afspraak op een dag en tijd die u het beste uitkomt.
Ga snel naar:
https://kpn-klant.nl/afspraak/NrjqWd

(U kunt de link ook kopiëren en plakken in de adresbalk van uw browser)

 

 

Maak snel een afspraak met onze monteur
Als u nu online een afspraak hebt gemaakt, dan starten wij met de voorbereidingen.
Maakt u de afspraak later? Dan duurt het langer voordat wij uw internetaansluiting opleveren.

Wat doet onze monteur voor u?
> Wat doet de KPN monteur?

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Ha @mcvenn Ik vermoed dat dit wel degelijk een mail van ons is geweest. Zal ik het voor je nakijken? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Beste Bart,

Bedankt voor je bericht, ja na verder onderzoek van mijn kant ben ik er ook achter gekomen dat het geen Spam is. Ook heb ik weer een herinnering gekregen om een afspraak te maken en dat heb ik gisteren ook gedaan.


Fijn om te horen dat alles is opgehelderd, @mcvenn en goed dat de afspraak gemaakt is! 


Reageer