Ik had de betaalde optie voor 12 of 15 apparaten, deze heb ik niet meer nodig dus heb ik dit stopgezet, nu kan ik echter voor mijn huidige 4 apparaten geen gebruik meer maken van de gratis versie. Kunnen jullie me hier mee helpen?
Welk thuis abonnement heb je? Heb je dat misschien pas omgezet naar teevee+? Want daar zit volgens mij geen KPN Veilig meer bij.
Ik heb al jaren hetzelfde abonnement voor TV mobiel en internet, alleen de internet veilig instelling heb ik nu veranderd verder niets.
Â
Is de gratis versie van Fsecure uit alle internet pakketten gehaald? Ik zie dit nergens staan, slechte zaak hoor.
Is de gratis versie van Fsecure uit alle internet pakketten gehaald? Ik zie dit nergens staan, slechte zaak hoor.
De gratis versie van F-Secure is al bijna een jaar niet meer beschikbaar.
Bij een Hussel abonnement zouden er nog steeds 5 licenties bij in moeten zitten.Â
En bij Alles-in-1 zijn het er 2.
Alleen bij sinds 8 januari 2024 genomen of verlengde abonnementen zit het er niet meer gratis in.
Er zijn nu ook meer opties dan alleen F-Secure.Â
Op de website van KPN zie je het inderdaad niet staan. De website is helemaal ingericht op de nieuwe abonnementsvorm.Â
Maar bij oude abonnementen zit het nog steeds bij.Â
Â
Alleen bij sinds 8 januari 2024 genomen of verlengde abonnementen zit het er niet meer gratis in.
Â
Dat is niet helemaal waar. Ik heb in mei 2024 weer verlengd en ik heb nog steeds op vijf apparaten KPN Veilig.Â
Je verliest die licenties mogelijk wel als je overstapt op KPNÂ TV+.
Â
Hoeveel apparaten kan ik met F-Secure beveiligen?
Ik heb een abonnement afgesloten voor 8 januari 2024
Bij een Thuis abonnement van vóór 8 januari 2024 zitten een aantal licenties inbegrepen. Hoeveel, verschilt per abonnement. Bij een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s zitten licenties voor 2 apparaten inbegrepen. Met een snelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s zitten 5 licenties bij het abonnement.
Als dit niet genoeg is kan je het uitbreiden met 10 apparaten (4,99 per maand). Als je verder wilt uitbreiden kan je nog eens extra 10 apparaten toevoegen. Zo kan je in totaal 22 of 25 apparaten beveiligen.
Â
Ik heb een abonnement afgesloten na 8 januari 2024
Sluit je vanaf 8 januari 2024 een Thuis abonnement af, dan zijn er geen licenties inbegrepen in jouw abonnement. Wil je hier toch graag gebruik van maken? Dan kan je kiezen uit 15 apparaten voor 4,99 per maand of 25 apparaten voor 9,98 per maand.
Â
Â
Â
Ik heb al jaren hetzelfde abonnement voor TV mobiel en internet, alleen de internet veilig instelling heb ik nu veranderd verder niets.
Â
Ik vermoed dat je eerst de plekken van de niet meer gewenste apparaten moet vrijgeven.
Daarna (als alles is verwijderd), kun je vijf apparaten aanwijzen voor KPN Veilig. Â Â
Â
Â
Hoe geef ik een licentie vrij?
- Log in op veilig.kpn.com
- Klik op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven. Er opent een pop-up, in die pop-up kies je voor Licentie vrijgeven.
Hierna is de licentie weer beschikbaar. Je kunt F-Secure nu op een ander apparaat installeren.
Â
Â
bron:Â
Â
OhjaÂ
Ik zit bij verlengen nog steeds met doorgaan met nieuw abonnement op dezelfde aansluiting. Dan vervallen dus die gratis licenties wel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.